خانهاخبار
جدیدترین عکس های لو رفته از پرچمدار بعدی سامسونگ

جدیدترین عکس های لو رفته از پرچمدار بعدی سامسونگ

جی اس ام: روز گذشته جدیدترین عکس ها از گوشی گلکسی اس ۶ سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. با منتشر شدن این عکس ها خبری که به صورت اختصاصی درباره طراحی گلکسی اس ۶ نوشت، به نوعی تایید شد.
۱۳۹۳/۱۲/۷

جی اس ام: روز گذشته جدیدترین عکس ها از گوشی گلکسی اس ۶ سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. با منتشر شدن این عکس ها خبری که به صورت اختصاصی درباره طراحی گلکسی اس ۶ نوشت، به نوعی تایید شد. اکنون می توان گفت سامسونگ انقلابی در طراحی پرچمدارهای خود به وجود آورده و S6 از پوشش شیشه ای در جلو و عقب بهره می برد. همچنین فریم دور دستگاه نیز فلزی است و همانند عکس هایی است که پیش تر هم دیده بودیم

 

image

 

علاوه براین همانطوری که مشاهده می‌کنید اندازه دکمه Home گوشی نیز بزرگ تر شده است. این موضوع نیز احتمالا برای سنسور اثر انگشت بهتر گوشی گلکسی اس ۶ است. طبق شایعات این پرچمدار سنسور اثر انگشتی مشابه Touch ID اپل خواهد داشت و دیگر نیازی به کشیدن انگشت برای باز کردن قفل دستگاه نیست. همچنین حاشیه های کم صفحه نمایش در بخش های کناری دستگاه نیز خودنمایی می کنند. 

 

image

 

یکی از مواردی که در سری گلکسی اس های سامسونگ به فراموشی سپرده خواهد شد، باتری قابل تعویض است. بخش پشتی این گوشی دیگر برای تعویض باتری جدا نخواهد شد. بخش سیم کارت دستگاه نیز به سمت راست دستگاه منتقل شده است. 

 

image

 

درگاه پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز از بخش بالایی به پایین گوشی منتقل شده است تا در کنار پورت Micro USB، میکروفون اصلی و اسپیکر گوشی در این بخش قرار بگیرد. در بخش بالایی دستگاه نیز چیزی جز سنسور اینفرارد و میکروفون دوم دیده نمی شود. یکی از ایراداتی که به طراحی این گوشی می توان گرفت، لنز بیرون زده دوربین است. البته این موضوع با توجه به ضخامت کم دستگاه قابل توجیه است.

این گوشی در دهم اسفند ماه معرفی خواهد شد و می توانید مراسم سامسونگ را به صورت وبلاگ نویسی زنده از دنبال کنید. شما درباره طراحی این گوشی چه فکر می کنید؟

 

منبع: XDA-Developers

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (222 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
نمی دونم چرا حس میکنم این نیست.شاید به خاطر تصاویر تبلیغاتی اصلی شرکت سامسونگ باشه که کلی با این متفاوته.حدس میزنم این یه نمونه آزمایشی باشه که برای آزمودن سیم های اپراتور های مختلف فرستاده باشن تا طرح اصلی رو بسازن.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
اول این فقط یه عکسه و شایعه است.تا حالا کدوم طرحی قبل از معرفی گوشی درست از اب در اومده.به این عکسا توجه نکنیدوصبر کنید تا اس6 معرفی بشه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
Samsung Galaxy iphone s6

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
Samsung Galaxy iphone s6

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
این طراحی های جدید اصلا خلاقیت ندارن،مخصوصا سامسونگ، htc توی طراحی بهترینه