خانهاخبار
iOS 8.3 امکانات بسیاری را به همراه خواهد داشت

iOS 8.3 امکانات بسیاری را به همراه خواهد داشت

نویسنده مهمان: چندی پیش توسعه دهندگان شرکت اپل کار بر روی iOS 8.3 را شروع کردند و خبرها حاکی از آن است که این سیستم عامل ویژگی های جدیدی را به همراه دارد. از جمله مواردی که در این سیستم عامل تغییر کرده می توان به ویژگی جدید CarPlay بی سیم برای آیفون اشاره کرد. این به این معناست که کاربران حالا می توانند اتصال بی سیم بین آیفون و خودروشان برقرار کنند و iOS را به روی داشبورد خودروی خود بیاورند.
۱۳۹۳/۱۲/۶
نویسنده مهمان: چندی پیش توسعه دهندگان شرکت اپل کار بر روی iOS 8.3 را شروع کردند و خبرها حاکی از آن است که این سیستم عامل ویژگی های جدیدی را به همراه دارد. از جمله مواردی که در این سیستم عامل تغییر کرده می توان به ویژگی جدید CarPlay بی سیم برای آیفون اشاره کرد. این به این معناست که کاربران حالا می توانند اتصال بی سیم بین آیفون و خودروشان برقرار کنند و iOS را به روی داشبورد خودروی خود بیاورند. پیش از این کاربران برای ایجاد ارتباط بین آیفون و خودرو می بایست از یک کابل برق USB استفاده می کردند. البته هنوز زود است تا در مورد نحوه کار Carplay بی سیم و اینکه چه خودروهایی در آینده از این ویژگی پشتیبانی می کنند صحبت کنیم. 
 
image
 
همچنین به روزرسانی جدید همانند OS X 10.10.3 قابلیت ورود آسان تر به حساب گوگل را برای کاربران فراهم کرده است.
 
image
 
اپل به همراه این سیستم عامل طبقه بندی جدید از ایموجی ها به همراه چند آیکون جدید برای آیفون و آیپد ارائه داده است.
 
image
 
علاوه بر تمام این موارد iOS 8.3 یک ویژگی مهم و بزرگتری را نیز به همراه دارد: قابلیت پشتیبانی از چندین زبان جدید برای Siri. از سال 2011 و نسخه ابتدایی Siri، حالا سیستم عامل جدید پشتیبانی از 7 زبان دیگر را برای این دستیار صوتی به ارمغان آورده است از جمله: زبان های روسی، دانمارکی، هلندی، پرتغالی، سوئدی، تایلندی، ترکی و انگلیسی برای مردم هند. برخی از این زبان ها که پیش بینی می شد همراه با نسخه جدید Siri در آینده عرضه شوند، حالا با تلاش های شرکت اپل زودتر از موعد با سیستم عامل جدید ارائه شده اند. این گزینه ها، از طریق پنل تنظیمات Siri بر روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس هستند. طبق گزارش منابع خبری iOS 8.3 در اواخر سال میلادی و نسخه بتای عمومی این سیستم عامل در اوسط ماه مارس عرضه خواهد شد. شرکت اپل همچنین کار بر روی iOS 8.4  را شروع کرده که یک سرویس پخش موسیقی جدید را به همراه خواهد داشت.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۸
فارسى كه كلاً تعريف نشده اس تويه همه جا ... بريم تركى ياد بگيريم لااقل خيلى جاها كاربرد داره

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۸
2 روزه به ios8 اپديت كردم اينقد كه تو اين 48 ساعت كرش كرده تو اين 4 سال نكرده بود ، خدا بگم چيكارت كنه تيم كوك !!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۷
فقط ANDROID

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۷
پیش از این به اتصال usb برای ارتباط نیاز بوده ؟! :| من 1 ساله با بلوتوث به ماشین Geely Emgrand وصل میشم و زنگ میزنم و آهنگ پخش میکنم و ... :|

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
من موندم که این اپل ، کوچکترین و ساده ترین کارهایی رو که دیگران قبلا انجام دادند ، تازه داره انجام میده و دائم صحبت از نوآوری میکنه و جالب اینکه طرفداران متعصبی هم داره که چشم و گوش بسته ، فقط تعریف و تمجیدش میکنن. زندانیانی که از رنگ شدن میله های زندانشون و تعویض قفل در سلولشون به وجد میان و شادی میکنن!!!