خانهاخبار
تصاویر کانسپت از پرچمدار بعدی HTC

تصاویر کانسپت از پرچمدار بعدی HTC

جی اس ام: تاکنون عکس ها و اطلاعات مختلفی از پرچمدار بعدی اچ تی سی لو رفته است. حال طراحان خوش ذوق صفحه Phone Designer در فیس بوک، جدیدترین کانسپت های خود را از این گوشی منتشر کرده اند.
۱۳۹۳/۱۱/۲۲

جی اس ام: تاکنون عکس ها و اطلاعات مختلفی از پرچمدار بعدی اچ تی سی لو رفته است. حال طراحان خوش ذوق صفحه Phone Designer در فیس بوک، جدیدترین کانسپت های خود را از این گوشی منتشر کرده اند. این تصاویر که از عکس های لو رفته پرچمدار بعدی اچ تی سی الهام گرفته اند، آنقدر خوب ساخته شده اند که بنظر می رسد این عکس ها از HTC M9 گرفته شده باشد.

 

image

 

پیش بینی می شود اچ تی سی ام۹ در خلال نمایشگاه MWC امسال معرفی شود. از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به پردازنده ۶۴ بیتی Snapdragon 810 همراه با ۳ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن QHD یا FullHD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۴ اولتراپیکسلی در جلو اشاره کرد. در ادامه می توانید عکس های کانسپت پرچمدار بعدی اچ تی سی را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (122 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱
دوست عزیز شما یک نمونه از شباهتش به اینایی که گفتیو نام ببر...من قول میدم اولیشو واست بخرم

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۳۰
اخه چرا شما الکی یه چیزی میگی این کجاش کپیه الجی و سامسونگ که پلاستیکن این کلش فلزه بعدش این شباهت زیادی به ام ۸ میده که اون هم از هیچ چیزی کپی نکرده بود

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۸
azizam oon dokme home nis dorbine jelo hastesh

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
قشنگه ولی به زیبا یی ایفون محبووووب نمیرسه...

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
چی؟؟؟ تو تست سرعت بین i phone6 و htc m8 ایفون اچ تی سی رو قورررتش داد....تو همین سایت بررسیشو گذاشتن.. لطفا دفعه ی بعد با اطلاعات کامل بیاین و نظر بذارین