خانهاخبار
HTC در حال کار روی یک تبلت جدید

HTC در حال کار روی یک تبلت جدید

مهزشاد رجبی - جی اس ام: بعد از ساخت و عرضه تبلت نکسوس 9 برای گوگل، شرکت تایوانی اچ تی سی در حال کار روی یک تبلت جدید بر مبنای نکسوس 9 است. البته انتظار نمی رود این تبلت در سه ماهه ابتدایی سال 2015 میلادی عرضه شود.
۱۳۹۳/۱۱/۲۰

مهزشاد رجبی - جی اس ام: بعد از ساخت و عرضه تبلت نکسوس 9 برای گوگل، شرکت تایوانی اچ تی سی در حال کار روی یک تبلت جدید بر مبنای نکسوس 9 است.

 

image

 

این خبر را حساب کاربری @uplekas در توییتر منتشر کرده است. به گفته او، تبلت در حال ساخت اچ تی سی، صفحه نمایش 9 اینچی خواهد داشت و نسبت تصویر این صفحه نمایش نیز 4:3 خواهد بود. البته مشخصات سخت افزاری این تبلت با نکسوس 9 تفاوت هایی خواهد داشت. 

همچنین انتظار نمی رود که تبلت در حال ساخت اچ تی سی در سه ماهه اول سال میلادی 2015 عرضه شود.

اچ تی سی تا کنون تجربه فوق العاده ای از حضور در بازار تبلت ها نداشته است. این شرکت تایوانی اولین تبلت خود یعنی HTC Flyer را زمانی عرضه کرد که اندروید هنوز در بازار تبلت ها جا نیفتاده بود. تبلت بعدی HTC Jetstream نام داشت که حتی با وجود ظاهر زیبایش، خیلی ها هنوز از وجود آن بی خبر هستند. در مجموع تبلت نکسوس 9 را می توان موفق ترین محصول اچ تی سی در بازار تبلت ها دانست که این موفقیت هم بیشتر مدیون پشتیبانی نرم افزاری گوگل است.

تبلت های بزرگ و گران قیمت اندرویدی هنوز در بازار محبوبیت لازمه را کسب نکرده اند. با این وجود شاید سامسونگ را بتوان موفق ترین شرکت در زمینه تولید تبلت های اندرویدی دانست که با محصولات مختلف در رده های مختلف توانسته سود خوبی به جیب بزند. با این وجود اچ تی سی امیدوار است بتواند با عرضه یک تبلت جدید بتواند موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب کند. شما درباره تبلت ساخت اچ تی سی چه فکر می کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۳
فک کنم گوشیت روت شده . منم گوشیم روت بود اپدیت نمیشد یا انروت کن یه 4.4.4 رو فلش بزن بعد اپدیت کن بهتر اینه که اگه دوباره خواستی مشکل توضیح بدی حتما نوشته ی ارور رو هم قید کن

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۲
جااان ؟ :D دیگه الان تبلتای چینی هم بالای 3 مگاپیکسل هستن اون وقت htc بیاد vga بذاره ؟ :|

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۱
والا من آپدیت کردم هیچ مشکلی نداشت فقط یه نیم ساعت طول کشید تا کامل نصب شد.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۱
دوست عزیز فک کنم ریاضیت ضعیفه پرچمدار حال حاضر HTC ام8 هستش که دوربینش4اولترا پیکسلی هستش که به عبارتی یه چیزی بیشتر از 16 بقیه هستش

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
منم همچین مشکلیو داشتم بردمش گارانتی آرین خودشون به صورت رایگان انجام دادن الان گوشیم حتی مشکلایی که قبلا داشت رو دیگه نداره