خانهاخبار
یک طرح مفهومی از نوتیفیکیشن سنتر در iOS 9

یک طرح مفهومی از نوتیفیکیشن سنتر در iOS 9

– جی اس ام: ساختار نوتیفیکیشن سنتر در سیستم عامل iOS از نسخه ۵ تا به خیلی تغییر زیادی به خود ندیده است. غیر از iOS 7 که به سه بخش مجزا تقسیم شد و در iOS 8 یکی از بخش ها حذف شد و دو بخش باقی ماند دیگر تغییری در نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها اعمال نشده است.
۱۳۹۳/۱۱/۲۰
– جی اس ام: ساختار نوتیفیکیشن سنتر در سیستم عامل iOS از نسخه ۵ تا به خیلی تغییر زیادی به خود ندیده است. غیر از iOS 7 که به سه بخش مجزا تقسیم شد و در iOS 8 یکی از بخش ها حذف شد و دو بخش باقی ماند و همچنین اضافه شدن ویجت ها به نوتیفیکیشن سنتر در iOS 8 دیگر تغییری در این بخش از سیستم عامل آی او اس شاهد نبودیم. 
اما نوتیفیکیشن سنتر در iOS 9 به چه ترتیب خواهد بود ؟ مسلما نمی توان پیش بینی قطعی از تغییرات آن داشت اما از هم اکنون طرح های مفهومی برای بخش های مختلف نسخه ۹ آی او اس از راه می رسد. دور از انتظار نیست که اپل نیز نیم نگاهی به این طرح های مفهومی داشته باشد و از آنها در طراحی نسخه جدید آی او اس استفاده کند. 
یکی از جدیدترین طرح های مفهومی که در رابطه با iOS 9 در اینترنت منتشر شده مربوط به نوتیفیکیشن سنتر آن است. در این طرح نوتیفیکیشن های هر اپلیکیشن به صورت زیبایی تفکیک شده اند و نوتیفیکیشن سنتر آن حالت شلوغ و درهم و برهم فعلی را ندارد. همچنین نوتیفیکیشن ها در این طرح اغلب به صورت تعاملی درآمده اند و به بیشتر آنها می توان در همان محیط نوتیفیکیشن سنتر واکنش نشان داد. دعوت می کنم که در ادامه ویدئوی این طرح مفهومی را مشاهده کنید.
 

طرح مفهومی نوتیفیکیشن سنتر در iOS 9

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
کپی اندروی۵

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
به شخصه به این حالت نیاز دارم روی آیفونم......

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اصلا ایده جالبی نیست. این همه شرکتها دارن روی رابط کاربری نرم افزار کار میکنن که گوشی واسه ما خسته کننده نباشه. اگه اینطور بود که برنامه ها فقط یه صفحه سفید با نوشته های سیاه تحویل ما میدادن و میگفتن برید از نوار وضعیت همه کارها رو انجام بدید.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خیلی خوب بود این که با یه بار زدن رو یه ضربدر بسته بشه خوب بود

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بسیار عالی.خداکنه از این طرح استفاده کنند