خانهاخبار
تمام آن چیزی که از پرچمداران بعدی سامسونگ می دانیم

تمام آن چیزی که از پرچمداران بعدی سامسونگ می دانیم

جی اس ام: طبق اعلام رسمی سامسونگ، پرچمداران بعدی این شرکت در تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری و در خلال نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد. تقریبا دیگر همه ما می دانیم که در این تاریخ سامسونگ دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس اج را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۳/۱۱/۱۹

جی اس ام: طبق اعلام رسمی سامسونگ، پرچمداران بعدی این شرکت در تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری و در خلال نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد. تقریبا دیگر همه ما می دانیم که در این تاریخ سامسونگ دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس اج را معرفی خواهد کرد. گوشی Galaxy S Edge همانطور که از نامش پیداست، صفحه نمایش خمیده خواهد داشت. اما این بار برخلاف گوشی گلکسی نوت اج که در یک سمت صفحه نمایش خمیده داشت، ما با یک صفحه نمایش خمیده در دو طرف روبرو خواهیم بود.

سامسونگ در سال 2014 نتوانست مطابق پیش بینی هایش گوشی گلکسی اس 5 را بفروشد. می توان گفت این موضوع ارتباط مستقیمی با طراحی خسته کننده گلکسی اس 5 داشت. اما اینبار سامسونگ اشتباه سال قبل خود را تکرار نخواهد کرد. گوشی گلکسی اس 6 به احتمال زیاد بدنه ای تمام فلزی خواهد داشت (شبیه به گوشی های گلکسی ای 5 و گلکسی ای 3). همچنین تصاویری از فریم فلزی این گوشی نیز به تازگی منتشر شده تا به نوعی فلزی بودن پرچمدار بعدی سامسونگ هم تایید شود.

 

image

 

image

 

image

 

یکی دیگر از تغییراتی که در طراحی گلکسی اس 6 رخ داده است، آمدن بخش فلاش دوربین و سنسور ضربان قلب به سمت راست دوربین است. همچنین بخش دوربین در گلکسی اس 6 و گلکسی اس اج ازبدنه اصلی بیرون زده اند که البته این موضوع با توجه به ضخامت کم این گوشی ها قابل توجیه است. به تازگی تصاویر شماتیک از گلکسی اس 6 نیز به بیرون درز کرده است. طبق این تصویر ما با یک گوشی 6.91 میلیمتری روبرو هستیم.

image

 

در سمت راست گوشی گلکسی اس 6 دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه و در زیر آن درگاهی احتمالا هم برای کارت حافظه و هم سیم کارت وجود دارد. در سمت چپ گوشی تنها دو دوکمه جدا از هم برای کم و زیاد کردن صدا قرار دارد. در بالای گوشی میکروفون دوم و سنسور اینفرارد و در سمت پایین گوشی، پورت 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه Micro USB، اسپیکر اصلی و میکروفون اصلی قرار دارد. 

 

image

 

متاسفانه هنوز جزئیات طراحی گوشی گلکسی اس اج در دسترس نیست اما برخی شرکت های سازنده لوازم جانبی برای این گوشی، عکس هایی از اس اج را لو داده اند. یک نکته مهم که در این عکس مشاهده می شود، نام پرچمدار خمیده سامسونگ است که بر خلاف تصورمان به جای Galaxy S Edge عبارت Galaxy Edge نوشته شده است. همچنین اخیرا منابع مختلف خبر داده اند که صفحه نمایش گلکسی اس اج خمیدگی کمتری نسبت به گلکسی نوت اج دارد. این موضوع احتمالا به سایز کوچکتر این گوشی و فراهم کردن جایگاهی برای دکمه کم زیاد کردن صدا ارتباط دارد.

 

image

 

علاوه بر اینها عکس های دیگری از گلگسی اس 6  لو رفته است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

از مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی اس 6 می توان به پردازنده 8 هسته ای Exynos 7420 اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی نیز 5 اینچی و احتمالا با رزولوشن QHD خواهد بود. 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی همراه با دوربین دوم 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. متاسفانه مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی اج یا گلکسی اس اج هنوز لو نرفته است ولی احتمالا این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری شبیه به برادر خود خواهد بود.

در کنار این مشخصات سخت افزاری یک قابلیت دیگری که انتظار می رود گلکسی اس 6 داشته باشد، سنسور اثر انگشت بهتر در قسمت دکمه Home است. طبق شایعاتی که پیش تر در این باره منتشر شد، سنسور اثر انگشت گلکسی اس 6 دیگر نیازی به کشیدن انگشت ندارد و با عملکردی شبیه به Touch ID تنها با یک بار لمس انگشت کاربر، گوشی هویت صاحب خود را تشخیص می دهد.

تمامی موراد بالا از مجموعه شایعاتی که درباره این گوشی وجود دارد گردآوری شده است. شما درباره گوشی بعد سری اس سامسونگ چه فکر می کنید؟ آیا این گوشی می تواند سیر نزولی سامسونگ در فروش را بهبود ببخشد یا خیر؟

 

منبع: GSMArena، Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۵
جای گلکسی اس6 از اولش معلومه کجاست.تو عکس کاملان مشخصه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۴
طرف جا بهتر از دستشويي گير نياورده بره عكس بگيره ؟؟؟!؟:-/

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
سامسونگ برگشته به همون جایی که بهش تعلق داره....

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
مهم اینه ک سامسونگ درک کنه ظاهر گوشی هم مثل باطن اون برای کاربر مهمه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۰
سلام خیلی برام عجیب بود چرا دستشوییشون عربیه واونجا عکس گرفته شده وازهمه عجیبترچرا ازپشت گوشی عکس گرفته نشده . همه اینارو کنار هم بگذارید فقط به یک نتیجه میرسید این قلابیه . اونجا عکس گرفتن تا به نظر بیاد همه اطلاعات واقعیه و تنها جایی که تونستن عکس بگیرن اونجاست . عکسه از پشت گوشی نگرفتن هم دیگه همه فهمیدن که این قاب قاب ایفونه . چقدر مطرح شدن مهمه اخه . مهمه دیگه اگه نبود که کاسه توالت سوژه نمیشد برای باور کردن