خانهاخبار
رنگ های گلکسی اس 6 لو رفت

رنگ های گلکسی اس 6 لو رفت

جی اس ام: صبح روز گذشته، سامسونگ رسما اعلام کرد که در تاریخ 10 اسفند، پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 6 را معرفی خواهد کرد. سامسونگ در پوستری که برای مراسم خود منتشر کرد تنها، انحنای موجود در گوشی را به نوعی تایید کرد و خبری از طراحی و یا حتی رنگ بندی گلکسی اس 6 منتشر نشده است.
۱۳۹۳/۱۱/۱۵

جی اس ام: صبح روز گذشته، سامسونگ رسما اعلام کرد که در تاریخ 10 اسفند، پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 6 را معرفی خواهد کرد. سامسونگ در پوستری که برای مراسم خود منتشر کرد تنها، انحنای موجود در گوشی را به نوعی تایید کرد و خبری از طراحی و یا حتی رنگ بندی گلکسی اس 6 منتشر نشده است. اکنون رنگ بندی دو نسخه گلکسی اس 6 یعنی مدل معمولی و مدل Edge لو رفته است.

طبق اطلاعات جدیدی که SamMobile از این تلفن هوشمند لو داده است، گلکسی اس 6 و گلکسی اس اج در چهار رنگ آبی تیره، آبی-سبز، طلایی و سفید عرضه خواهد شد که رنگ ها را در عکس زیر مشاهده می کنید.

 

image

 

البته رنگ های طلایی و سفید و حتی رنگ آبی تیره، رنگ های جدیدی نیستند. ولی رنگ سبزی که از آن به عنوان سبز-آبی یاد شده، می تواند رنگ جذابی برای گوشی باشد. در نهایت باید گفت این رنگ بندی نیز به جمع شایعات پرچمدار بعدی سامسونگ می پیوندد. شما درباره این رنگ ها چه فکر می کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
دمت گرم دادا حال دادی بهمون دمت گرم فقط ایفون

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
یعنی گلگسی اس 6 نمیاد؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
من نمیدونم شما که از که سامسونگ مُتَنفِرید چرا میاید خبراشو مطالعه میکنید عجیبه واقعأ. :-! :-[

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
ولی به نظر من نوکیا بهتره حداقل از یه کمپانی یخچال ساز موبایل نگرفتی/آخه من نمیدونم سامسونگ رو چه به ساخت موبایل و کامپوتر.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۷
واقعا گوشي خوبيه، يه آيفون دارم، اگه اين گوشي قيمتش ٣٠٠ هزار تومن باشه حتما ميخرم به عنوان گوشي دوم! :))) بهتر از نوكيا ساده هاس خداييش، پا روي حق نذاريم...