خانهاخبار
رشد ۱۶ درصدی درآمد سالانه LG Mobile

رشد ۱۶ درصدی درآمد سالانه LG Mobile

جی اس ام: در هفته ای که گذشت شرکت های تکنولوژی مختلف، آمار مالی سالانه و آمار مالی مربوط به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴ را منتشر کردند. بعد از آمار فوق العاده که اپل منتشر کرد و اعلام کرد که ۱۸ میلیون دلار سود در ربع چهارم سال ۲۰۱۵ داشته است، اکنون نوبت به ال جی رسیده است.
۱۳۹۳/۱۱/۹

جی اس ام: در هفته ای که گذشت شرکت های تکنولوژی مختلف، آمار مالی سالانه و آمار مالی مربوط به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴ را منتشر کردند. بعد از آمار فوق العاده که اپل منتشر کرد و اعلام کرد که ۱۸ میلیون دلار سود در ربع چهارم سال ۲۰۱۵ داشته است، اکنون نوبت به ال جی رسیده است. بخش موبایل این شرکت کره ای توانسته در سال ۲۰۱۴ معادل ۱۴.۲۶ میلیارد دلار درآمد کسب کند. با این میزان درآمد ال جی رشد ۱۶ درصدی در درآمدهای سالانه خود مشاهده کرد.

 

image

 

در بازار موبایل ها ال جی توانسته در سال گذشته ۷۸.۲ میلیون گوشی به فروش برساند که ۱۹.۱ میلیون از آنها گوشی هوشمند نیستند. این بخش به نسبت سال ۲۰۱۳ حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

بیشترین رشد ال جی در بازار آمریکای شمالی بوده که نسبت به مدت زمانی مشابه در سال ۲۰۱۳، آنها ۷۸ درصد رشد داشته اند. 

در میان تمام ۷۶.۲ میلیون محصولی که ال جی در سال ۲۰۱۴ فروخته، ۵۹.۱ میلیون گوشی هوشمند وجود داشته است. از این نظر آنها ۲۴ درصد رشد نسبت به ۲ سال پیش داشته اند. فروش گوشی های هوشمند توسط ال جی، دلیل اصلی رشد درآمد های سالانه ال جی است. مجموعه ال جی در سال ۲۰۱۴ توانسته ۵۵.۹۱ میلیارد دلار درآمد کسب کند.

اگرچه رشد فروش موبایل های ال جی در سال ۲۰۱۴ به رشد درآمد سالانه ال جی کمک کرد اما هنوز هم بخش لوازم خانگی این شرکت بیشترین درآمد را برای این شرکت دارد. بخش تولید تلویزیون های ال جی توانسته در سال میلادی گذشته، ۳۱ درصد درآمد های خود را افزایش دهد و رقم ۱۸.۳۵ میلیارد دلار را به درآمد خود نسبت به سال گذشته اضافه کند.

در مجموع بخش تلویزیون های توانسته ۴۷۴.۸۱ میلیارد دلار درآمد به جیب های ال جی روانه کند که بخش عظیمی از درآمد سالانه این کره ای است. البته باز هم با این وجود سه ماهه آخر ۲۰۱۴ برای بخش تلویزیون ها ضرر هم داشته است. برخی از کارشناسان این موضوع را با توقف تولید تلویزیون های پلاسما ال جی مرتبط می دانند. 

 

منبع: GSMArena، Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۲
خیلی جالبه، درآمد ال‌جی برابر با تولید ناخالص داخلی ایرانه. تازه این مقدار درآمد فقط برای یک کمپانی از صدها کمپانی موجود در کره می‌باشد.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جی ال ایکس اگه یدونه گوشی تونست تو امریکای شمالی بفروشه من خودم طرفداره پرو پا قرصش میشم.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خوب داره دیگه پس جی ایکس چیه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
LG واقعاً شاهکاره خیلی خوب در حالی که دیگر شرکتا دارند ضرر میدن ال جی داره به سود دهی می رسه .

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۱۱/۱۰
من هیچ شرکت کره و چینی رو قبول ندارم ولی فقط از یک چیز ال جی خوشم میاد که توش از بغل دستیش سامسونگ جلو تره اونم اینه که تقلب نمیکنه و پایبند اخلاقیات در کاره. با وجود این کیفیت در درجات خوبی نیست. پس انتخاب شخصی من هم نیست حد اقل در رده های اول نیست. برای این دوره من فقط به دنبال یک پرچمدار قوی از خانواده کم اشکال لومیا هستم. گفتم کم اشکال چرا. چون هیچ کدوم بدون اشکال نیستن ولی همشون به جز لومیا پر از اشکالن