خانهاخبار
Galaxy S6 دوربین 20 مگاپیکسلی دارد

Galaxy S6 دوربین 20 مگاپیکسلی دارد

جی اس ام: گوشی گلکسی اس 6 چند وقتی است که در کنار پرچمدار بعدی اچ تی سی، اخبار را قبضه کرده است. روز گذشته به صورت اختصاصی خبر طراحی نسل بعد گلکسی اس های سامسونگ را منتشر کرد و امروز خبر دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی به گوش می رسد.
۱۳۹۳/۱۱/۵

جی اس ام: گوشی گلکسی اس 6 چند وقتی است که در کنار پرچمدار بعدی اچ تی سی، اخبار را قبضه کرده است. روز گذشته به صورت اختصاصی خبر طراحی نسل بعد گلکسی اس های سامسونگ را منتشر کرد و امروز خبر دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی به گوش می رسد. اطلاعات این دوربین از شرکت سامسونگ الکترو مکانیک به بیرون درز کرده است. سنسور 20 مگاپیکسلی گلکسی اس 6 از ویژگی لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می کند.

 

image

 

سال گذشته شرکت SEM یا همان سامسونگ الکترو مکانیک به دلیل ساخت دوربین های رده پایین ضررهای زیادی متحمل شده است اما آمارهای جدید حاکی از آن است که سال 2015 سال رشد صعودی سود این شرکت است. این شرکت اخیرا به ساخت دوربین های 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال اقدام کرده است و پیش بینی می شود مدل 20 مگاپیکسلی این دوربین ها در گلکسی اس 6 استفاده خواهد شد. تا حالا دیده نشده بود که سامسونگ سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین موبایل بسازد ولی با توجه به ساخت این سنسور، انتظار می رود گلکسی اس 6 اولین و شایسته ترین میزبان این سنسور 20 مگاپیکسلی باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۵
بهترین لنز در ابعاد کوچک را کارل زایس میزنه که بیشتر برای نوکیا کار میکنه این شرکت در اصل تولید میکروسکوپ الکترونیک می کنه برا همین زیاد تو گوشیا معروف نشده

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۵
اشتباه گفتی دوسته عزیز .سامسونگ-اپل-لنوو-شیائومی :)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۵
g3 ham bad niista....!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۵
من به سه دلیل میگم سامسونگ همپن اول کار بازی رو به اپل میبازه.اول سیستم عامل دوم طراحی سوم کیفیت ساخت و جنس بدنه . دوربین و کیفیت برنامه ها بماند.پس شما برای چی گوشی میخری؟؟؟؟؟؟من مهمترین نکات رو گفتم

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۵
بازار داخلی رو با بازار خارجی مقایسه میکنن ملت :| عجججججججب!