خانهاخبار
زمان احتمالی معرفی گلکسی اس 6 مشخص شد

زمان احتمالی معرفی گلکسی اس 6 مشخص شد

جی اس ام: دنیای تکنولوژی چشم به دهان سامسونگ دوخته تا متوجه شود این کمپانی چه زمانی گلکسی اس 6 را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۳/۱۱/۱

جی اس ام: دنیای تکنولوژی چشم به دهان سامسونگ دوخته تا متوجه شود این کمپانی چه زمانی گلکسی اس 6 را معرفی خواهد کرد.

 

امروز گفتیم که این گوشی در خود پردازنده کوآلکام را نخواهد دید زیرا سامسونگ به احتمال قوی نمی تواند مشکل داغ شدن بدنه فلزی گلکسی اس 6 خود را حل کند. به علاوه گفته شده که گلکسی اس 6 ضد آب نخواهد بود و در عوض نسخه های ضد آب از این گوشی را خواهیم دید.

 

اما موضوع مورد بحث ما در این خبر زمان معرفی گلکسی اس 6 است. خبرگزاری کره ای جنوبی اعلام کرده که سامسونگ مراسم آنپک خود را در روز 2 مارس (11 اسفند) برگزار خواهد کرد. این زمان دقیقا برابر است با شروع MWC 2015.

 

 

image

 

شاید برای طرفداران سامسونگ این خبر خوبی باشد اما شاید این خبر برای طرفداران اچ تی سی زیاد خوب نباشد. کمپانی اچ تی سی نیز قرار است در روز 1 مارس (11 اسفند) پرچمدار بعدی خود را معرفی کند. این همزمانی معرفی دو گوشی با یکدیگر باعث خواهد شد تا معرفی One M9 به حاشیه برود.

 

ما تمام اخبار MWC و مراسم معرفی پرچمداران کمپانی ها را پوشش خواهیم داد با همراه باشید.

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
میشه بگی سامسونگ کجاش از اپل ضعیف تره؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
سامسونگ بهتر از همه گوشیهاست. اکسپریا زد3 که الان خیلی معروف شده خیلی معایب داره من باهاش کار کردم اگه کسی برای خریدش پول جمع کرده اضلا این گوشی رو نخره بجاش نوت4 بخره چون الان داره با اپل6 و بلک بری رقابت میکنه و زد3 و اچ تی سی در برابرش باختن.اکسپریا زد3 با وجود ضد آب بودنش بیشتر از 17 دقیقه دووم نمیاره زیر آب و اگه باتریش خراب شد دیگه باید گوشیو بندازی دور چون قابل تعویض نیست و اگه گوشی رو باز کنی بر خلاف اس5 ضدآب بودنش رو از دست میده در صورتی که اس5 اینطوری نیست و یکی از بزرگترین مشکلاتش صدای کمشه ولی گوشی های سامسونگ اصلا اینطوری نیستن و دوربینش هم با وجود اینکه 20 مگاپیکسله در برابر دوربین 13 مگاپیکسلی باخته. بعضی ها میگن تنظیم داره ولی آقاجان چرا از همون اول شرکت روی حالت کیفیت بالا نذاشتش که دیگه انقدر تنظیمات انجام ندیم؟ خلاصه نوت4 و نوت اج بهترین گوشیهای سال 2014 انتخاب شدن و ببینیم که سونی میخواد که گوشی ای رو با سامسونگ به رقابت بندازه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
یک مارس که10اسفنده چرا زدید11اسفند.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۳۰
"Just Mobile developers Nexus family"

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۴
مزخرف ترین گوشی جهان