خانهاخبار
شیائومی بین 13 تا 15 میلیون Mi Note خواهد فروخت

شیائومی بین 13 تا 15 میلیون Mi Note خواهد فروخت

جی اس ام: شرکت مشاور KGI Investment Advisory پیش بینی کرده است که شرکت شیائومی، در سال 2015 بین 13 الی 15 میلیون گوشی Mi Note که اخیرا آن را معرفی کرده، خواهد فروخت. این شرکت پیش بینی کرده که شیائومی در هر ماه بین 1 الی 2 میلیون دستگاه خواهد فروخت.
۱۳۹۳/۱۱/۱

جی اس ام: شرکت مشاور KGI Investment Advisory پیش بینی کرده است که شرکت شیائومی، در سال 2015 بین 13 الی 15 میلیون گوشی Mi Note که اخیرا آن را معرفی کرده، خواهد فروخت. این شرکت پیش بینی کرده که شیائومی در هر ماه بین 1 الی 2 میلیون دستگاه خواهد فروخت.

 

image

 

این خبر تنها چند روز پس از عرضه گوشی های Mi Note و Mi Note Pro از طرف بزرگترین شرکت گوشی سازی چین و سومین شرکت بزرگ گوشی ساز جهان، منتشر شد. البته هنوز مشخص نیست این آمار و پیش بینی که KGI منتشر کرده برای کدام یک از این فبلت ها است.

علاوه بر اینها هفته گذشته قیمت این فبلت ها برای بازار های جهانی تعیین شده و به احتمال زیاد شیائومی می خواهد با طراحی های جدید گوشی خود، وارد بازار های خارج از کشور چین شود. گوشی می نوت 399 دلار و گوشی می نوت پرو، 599 دلار قیمت خواهد داشت. با توجه به این خبر تولید 13 الی 15 میلیونی این مدل گوشی ها توجیح پذیر است.

گوشی Mi Note از پردازنده Qualcomm Snapdragon 801 استفاده می کند. صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ دی، 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی تا 64 گیگ از مشخصات دیگر آن هستند. در سوی مقابل پرچمدار شیائومی به نام Mi Note Pro قرار دارد که از نظر ظاهری کاملا شبیه به Mi Note است. اما اینبار با یک پردازنده Snapdragon 810 همراه با 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD روبرو هستیم. شما درباره گوشی های جدید شیائومی چه فکر می کنید؟ آیا شیائومی روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۲
حالا تو ایران پشتیبانی میشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲
با سلام آیا گوشب های Xiaomi و Oppo در ایران در دسترس هستند؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
چيني ها ميخرن با توجه به جمعيت چين بعيد نيست!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
دوربینش هم که اصلا شبیه آیفون نیست :|

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
شنیده شده در تمام فرآیند صفحه نمایشش "جی.ال.ایکس دیسپلی" دخیل بوده! (ذوالفقاری)