خانهاخبار
Xperia Z3 Dual همراه در سفری پرهیجان به قلب کویر

Xperia Z3 Dual همراه در سفری پرهیجان به قلب کویر

جی اس ام: شرکت Sony Mobile در تازه ترین اقدام خود برای تبلیغ ویژگی های دوربین و البته کیفیت ساخت اکسپریا زد ۳ یک ویدیو از رانندگی آف رود در کویر مرنجاب ایران ساخته است.
۱۳۹۳/۱۰/۲۹

جی اس ام: شرکت Sony Mobile در تازه ترین اقدام خود برای تبلیغ ویژگی های دوربین و البته کیفیت ساخت اکسپریا زد ۳ یک ویدیو از رانندگی آف رود در کویر مرنجاب ایران ساخته است.

برای این منظور سونی با همکاری بهراد طوقی این ویدیو را ساخته است. بهراد که سابقهٔ قهرمانی رانندگی آف‌رود، برنده شدن در المپیاد جهانی نجوم و عضویت در انجمن نخبگان ایران را دارد این‌بار می‌خواهد با استفاده از بهترین تکنولوژی های موبایلی سونی تجربه جدیدی از رانندگی آف رود را ثبت کند.

تمامی تصاویر و ویدیو های موجود در این تیزر، با استفاده از گوشی های Xperia Z3 Dual، Xperia Z3 Compact و همچنین تبلت Xperia Z3 Compact تصویر برداری شده است. هدف سونی از این تیزر در واقع نشان دادن قدرت دوربین و سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی این گوشی است. علاوه بر این ها در این ویدیو به قابلیت های ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این گوشی نیز اشاره می شود و کیفیت ساخت این گوشی نیز به نوعی نشان داده می شود.

همچنین می‌توانید پس از دیدن این ویدیوها در مسابقه‌ای که به همین منظور تدارک دیده شده است از طریقXperia loungeشرکت کنید و برندهٔ Xperia Z3 compact از طرف Sony Mobile شوید. این ویدیو جذاب از کویر زیبای مرنجاب را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

یک ماجراجویی حرفه ای در ایران

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

alireza7019

۱۳۹۵/۷/۲۱
سلام.
تبلیغ بیخیال من الان یک سال Z3 Dual دارم خدایی راضی ام
تا 200 گیگ ام حافظشو پر کردم نه هنگ کرد نه سرعتش پایین اومد.
تازه تو استخرم بردم زیر اب سلفی گردم عاااااااالیه دوربینش تو زیر اب. حالا دوربین جلو بود با دوربین پشت گرفتم انگار نه انگار که زیر اب عکس گرفتی انقدر که واضح عکس برداری میکرد.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲
دوست عزیز این تصاویر با xperia گرفته شدن با دوربین معمولی نبودن. این نمایش برای نشان دادن حرفه ای بودن دوربین های ساخت سونیه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
ببینید دوستان من خودم الان سونی دارم و تجربه با گوشی های پرچم دار اندرویدی از بقیه شرکتا رو هم دارم و بین همشون سونی با ده برابر کیفیت اوله ینی همه شرکتای اندرویدی یه طرف سونی یه طرف. لیکن همین کیفیت بالا ده برابرش تو لومیا هست. اگر خوب جیباتون سنگینی میکنه و تجربه اندروید ندارین حتما یه سونی بخرین تا ببینین بهترین اندروید چیه بعد بفروشینش یه لومیا بخرین. تا اخر عمرتون دنبال اندروید نمیرین ببینین کی گفتم. ولی اگر تجربه اندروی ندارین به جز سونی دنبال هیچ شرکت دیگه ای نرین چون هم به خودتون ظلم کردین هم به ما هم به یه شرکت کلاه بردار کمک کردین. اینم بدونین که سونی تو هر رینج قیمتی بهترین کیفیت اندرویدی رو داره.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
من قبلا آیفون داشتم، الان sony z2 دارم و خیلی خیلی سونی رو بهتر میدونم

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
تو عمرا اگه ایفون داشته باشی یا حتی گرفته باشی دستت