خانهاخبار
بررسی ابتدایی گوشی آینده سونی؛ Sony Xperia E4

بررسی ابتدایی گوشی آینده سونی؛ Sony Xperia E4

جی اس ام: گوشی Xperia E4 که پیش تر اطلاعاتی کم از آن لو رفته بود، اکنون یک بررسی ابتدایی شامل عکس های بیشتر از خود گوشی و یک سری اسکرین شات از رابط کاربری آن، به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۳/۹/۲۸

جی اس ام: گوشی Xperia E4 که پیش تر اطلاعات مختصری از آن لو رفته بود، اکنون یک بررسی ابتدایی شامل عکس های بیشتر از خود گوشی و یک سری اسکرین شات از رابط کاربری آن، به بیرون درز کرده است.

این گوشی از گوشی های قبلی سری E سونی بزرگ تر است و در جلوی خود یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل دارد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی مطلوب است و رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. همچنین میزان کنتراست تصاویر نیز بسیار خوب است و در زیر نور مستقیم آفتاب هم تصاویر واضح دیده می شوند. در یک عکس هم این گوشی در کنار Xperia M2 قرار گرفته است و همانطور که مشاهده می کنید، زاویه دید این صفحه نمایش هم بسیار خوب است.

 

image

 

image

 

image

 

قلب تپنده اکسپریا ای ۴ یک پردازنده ساخت شرکت MediaTek است. این پردازنده متشکل از ۴ هسته Cortex-A57 است که کلاک آن روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. ۱ گیگابایت رم هم در کنار این پردازنده انجام وظیفه می کند تا این مجموعه بتواند اندروید ۴.۴.۴ کیت کت را به خوبی اجرا کند. حافظه داخلی گوشی هم ۸ گیگابایتی است ولی حافظه در دسترس کاربر ۳.۸ گیگابایت است. منبع نیرو دهنده این دستگاه هم یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

امتیاز این گوشی در نرم افزار AnTuTu هم عدد ۱۷۸۵۷ است که جایگاه این گوشی در رده میان رده ها را نشان می دهد.

 

image

در بخش امکانات ارتباطی نیز این گوشی به WiFi و بلوتوث مجهز است اما خبری از پشتیبانی LTE و NFC نیست. عبارت Sim1 و جایگاه بنظر خالی کنار درگاه SD Card این شایعه را قوت می بخشد که این گوشی در دو مدل تک سیم کارته و دو سیم کارته معرفی خواهد شد. 

 

image

 

دوربین اصلی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و یک فلاش LED نیز در کنار خود دارد. این سنسور ۵ مگاپیکسلی توانایی فیلم برداری با رزولوشن 1080P را داراست ولی در نمونه بررسی شده مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که قابل توجیه است، زیرا این گوشی یک نمونه آزمایشی است فعلا و نسخه نهایی آن هنوز برای عرضه آماده نشده است. نتایج عکاسی این دوربین نیز تماشایی نیستند ولی سونی هنوز وقت دارد تا پیش از عرضه گوشی (که احتمالا در نمایشگاه MWC خواهد بود) کیفیت عکس ها را به صورت نرم افزاری ارتقا ببخشد. در ادامه می توانید نمونه عکس های گرفته شده با دوربین این گوشی را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۸
من خودم اچ تی سی دیزایر 510 دارم از e4 و e3 خیلی سرتره تنها عیبش هم ابنه ک دوربینش فلش نداره

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
فقط اپل

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳۰
عجب جكي گفتي!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳۰
خدا وکیلی این مطلب جی اس ام چربطی به این نظر شما داشت.من نمیدونم چرا بعضیا اینطورین همچین که داره از htcحرف میزنه انگار نماینده رسمی این برند تو ایرانه.خدایی حالا چرا just htc.معنی این کلمه یعنی فقط htc.امیدوارم تونسته باشم به هموطنم که تازه از بخش فروش اروپا htcاومده یک کلمه فارسی یاد داده باشم.ماست htc.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۹
لطفا چرند نگو !!! سی پی یو شو که سامی میزنه دوربینش رو سونی میزنه صفه نمایشش که HTC نمیدونم چیو که فلان میزنه فقط طراحیش رو خودش میزنه که جی ال ایکس خودمون هم بلده بزنه