خانهاخبار
HTC One M9 شاید چیزی شبیه به این باشد

HTC One M9 شاید چیزی شبیه به این باشد

– جی اس ام: شایعات نشان می‌دهد اچ تی سی اوایل سال آینده میلادی مدل جدیدی از پرچمدار خود یعنی سری One را به بازار عرضه می‌کند. One جدید در دو مدل One M9 و One M9 Prime عرضه خواهد شد.
۱۳۹۳/۹/۲
– جی اس ام: شایعات نشان می‌دهد اچ تی سی اوایل سال آینده میلادی مدل جدیدی از پرچمدار خود یعنی سری One را به بازار عرضه می‌کند. One جدید در دو مدل One M9 و One M9 Prime عرضه خواهد شد. در مورد ظاهر این گوشی هنوز اطلاعات قابل استنادی در دست نیست اما وبلاگ نویسی به نام Jermaine Smit طرحی مفهومی از One M9 طراحی کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست.
 
image
 
image
 
این طرح M9 را باریک‌تر از M8 نشان می‌هد که از یک صفحه نمایش لبه تا لبه بهره می‌برد. قسمت پشتی آن نسبت به M8 از قوس کمتری برخوردار است و خمیدگی آن به لبه‌ها نزدیک‌تر شده است. M9 احتمالا با پردازنده Snapdragon 808 به همراه 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود صفحه نمایش آن 5.1 اینچی و از نوع QHD باشد. همچنین در قسمت جلوی آن یک دوربین 2.1 Ultrapixel و در قسمت عقب یک دوربین 6 Ultrapixel قرار می‌گیرد. 
اگرچه این طرح یک طرح مفهومی است و طرح نهایی شاید هیچ شباهتی به این نداشته باشد اما در هر صورت این احتمال وجود دارد که اچ تی سی از همین طرح‌های مفهومی برای مدل نهایی گوشی جدید خود ایده بگیرد. 
 

یک طرح مفهومی از HTC One M9

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
برو از پشت هر دو رو مقایسه کن می فهمی iphone 6 کپی m8 هستش.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۴
مهم اعداد و ارقام نیست مهم کارایی گوشیه ، پیکان موتورش 1600 پژو 206 تیپ 5 هم موتورش 1600 سی سی اما قابل مقایسه نیستن. در ضمن گوشی نکسوس 6 واقعا نسبت به نوت4 بالاتره

مهمان

۱۳۹۳/۹/۴
و همچنین اگه دوربین آیفون 6و بیاری وسط میشه وان m8... طراحی اچ تی سیو با کاربن کپی کرده لامصب :)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
كجا ايفون شكل m8 دقيقا ؟ حرف ميزني سند داشته باش

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
کی گفته نت۴ از وان ام۸ بهتره؟برو ببین رابط کاربری کدوم روان تر و ساده تر و حرفه ای تره.همشون اندرویید هستند فرقی که ندارند پس میمونه رابط کاربری که کلا سامسونگ تو رابط کاربری حرفی برای گفتن نداره .من که آیفون دارم و عمرا اندرویید بخرم اما سامسونگ رو یک درصد هم در حد اچ تی سی نمیدونم.