خانهاخبار
همکاری سامسونگ با بلک بری برای افزایش امنیت گوشی های اندرویدی

همکاری سامسونگ با بلک بری برای افزایش امنیت گوشی های اندرویدی

جی اس ام: در مراسمی که امروز در سانفرانسیکو برگزار شد، بلک بری اعلام کرد که همکاری خود با سامسونگ برای افزایش امنیت گوشی های اندروید را شروع خواهد کرد.
۱۳۹۳/۸/۲۲

جی اس ام: در مراسمی که امروز در سانفرانسیسکو برگزار شد، بلک بری اعلام کرد که همکاری خود با سامسونگ برای افزایش امنیت گوشی های اندروید را شروع خواهد کرد.

 

سال آینده این همکاری عملی خواهد شد و سیستم رمزگذاری بلک بری در سیستم Knox سامسونگ ادغام می شود و استاندارد رمز گذاری جدیدی را برای این برنامه امنیتی سامسونگ به ارمغان خواهد آورد.

 

این حرکت برای سامسونگ یک پیشرفت خوب است، زیرا بلک بری در زمینه امنیت موبایلی مشهور و جزو بهترین ها است. این برنامه جدید ویژگی های جدیدی را به بخش امنیت اندروید اضافه خواهد کرد، برای مثال مکانیسمی را برای سیستم عامل اندروید به همراه می آورد که توسط آن دیتاها از دسترس برنامه های مخرب خارج خواهند شد.

 

 

image

image

 

علت این حرکت داوطلبانه سامسونگ نیز روشن است، فشاری از سمت دولت بر روی این کمپانی قرار دارد، زیرا تعدادی از دستگاه های سامسونگ برای استفاده در بخش امنیتی دولت برای سال جاری انتخاب شده اند.

 

این حرکت برای بلک بری نیز به عنوان یک حرکت تاکتیکی به حساب می آید، زیرا اگرچه فروش گوشی های این کمپانی کم شده است، اما با این کار می تواند جلوه خوبی در ذهن دوستداران موبایل به دست آورد.

 

منبع: The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
با اینکه سال ۲۰۱۴ وینفون۸۰۱ با امنیت ترین گوشی معرفی شد ولی بلک بری هم یکی از با امنیت ترین سیستم عامل هاست به نظر من با این قرارداد همکاری بلک بری و سامسونگ، بلک بری وجهه خودشو را زیر سوال میبره

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
اندروید با امنیت بلک بری ببین چی میشه پرطرفدارترین سیستم عامل با بالا ترین امنیت

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
شايدشايدبتونن بيست تاسي درصد امنيت رو برقرار كنن تازماني كه سيستم عامل اپن سورس باشه جريان همينه فايده نداره مگه اينكه محدوديت هايي اعمال بشه كه گوگل اين كار رو نميكنه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
ایول سامی ایول بلک بری.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
ایده خوبیه. سامسونگ حداقل داره تلاش می کنه تو سیستم عامل مزخرفی مثل اندروید که فقط ذره ای بیشتر از آی او اس امنیت داره امنیت ایجاد کنه. البته این موضوع هم هست که دولت آمریکا گوشی هاش رو می خواد.