خانهاخبار
ویدئویی از آنباکس Galaxy Note Edge

ویدئویی از آنباکس Galaxy Note Edge

– جی اس ام: امسال در کنار معرفی گلکسی نوت ۴، سامسونگ از یک نوت جدید هم رونمایی کرد. گلکسی نوت اج با لبه خمیده در سمت راست صفحه نمایش تحسین بسیاری را برانگیخت. لبه خمیده در سمت راست صفحه نمایش قابلیت های فراوانی به این فبلت بخشیده است. نوت اج در کنار مزیت هایی که برای مشتریان به همراه آورده، سامسونگ را کمی به دردسر انداخته است. سامسونگ اعلام کرده این گوشی در مقیاس انبوه تولید نخواهد شد و تنها تعداد مشخص و محدودی از آن در کشورهای مشخصی به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۳/۸/۱۴
– جی اس ام: امسال در کنار معرفی گلکسی نوت ۴، سامسونگ از یک نوت جدید هم رونمایی کرد. گلکسی نوت اج با لبه خمیده در سمت راست صفحه نمایش تحسین بسیاری را برانگیخت. لبه خمیده در سمت راست صفحه نمایش قابلیت های فراوانی به این فبلت بخشیده است. نوت اج در کنار مزیت هایی که برای مشتریان به همراه آورده، سامسونگ را کمی به دردسر انداخته است. سامسونگ اعلام کرده این گوشی در مقیاس انبوه تولید نخواهد شد و تنها تعداد مشخص و محدودی از آن در کشورهای مشخصی به فروش خواهد رسید. بدون شک تولید چنین صفحه نمایشی کار آسانی نیست و بایستی انتظار عرضه انبوه آن را از مدل های بعدی در سال های بعد داشته باشیم. 
ویدئویی که در زیر می بینید مربوط به آنباکس گلکسی نوت اج است. این گوشی به تازگی بدست وب سایت Phonearena رسیده و آنها نیز ویدئویی از آنباکس آن منتشر کرده اند که تماشای آن خالی از لطف نیست.
 

فیلم آنباکس از Galaxy Note Edge

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
مطمئن باش اگه اپل میتونست زودتر از سامسونگ این کارو میکرد

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
يه چيز جالب فكر نكنم اين گوشي قاب ژله اي داشته باشه جون أصلا ،،،،،،

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
همین کارو اگه اپل میتونست تا حالا کرده بود

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
با سلام دوستان ابلی شما که طرفدار ابل هستید بس چرا میاید سامسونگ رو ببینید.....سامسونگ نواوری داره شما برید بچسبید به ابل دوربین8 و بردازنده4هسته ایه احد بود ابل

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
این سامسونگ هم نمیدونه چکار کنه ؟ فکر کنم اتفاقی مدیر شرکت پا گذاشته یه سمت گوشی رو له کرده و یه مدل جدید اختراع کرده . :>