خانهاخبار
اولین اطلاعات در مورد گلکسی اس 6 به بیرون درز کرد

اولین اطلاعات در مورد گلکسی اس 6 به بیرون درز کرد

جی اس ام: در ماه های اخیر شاهد بودیم که سودی که از فروش گوشی های موبایل برای سامسونگ به دست می آمد کمتر و کمتر شده است، به همین خاطر این کمپانی، اخیرا در تکاپو افتاده تا با اضافه کردن ویژگی های جدید به گوشی های خود مشتریان را بیشتر به خرید محصولاتش ترغیب کند، یکی از تلاش های اخیر سامسونگ استفاده از فریم فلزی در گوشی هایش است که اخیرا در قدرتمندترین گوشی خودش یعنی نوت 4 نیز از این ویژگی استفاده کرد.
۱۳۹۳/۸/۱۳

جی اس ام: در ماه های اخیر شاهد بودیمT سودی که از فروش گوشی های موبایل برای سامسونگ به دست می آمد کمتر و کمتر شده است، به همین خاطر این کمپانی، اخیرا در تکاپو افتاده تا با اضافه کردن ویژگی های جدید به گوشی های خود مشتریان را بیشتر به خرید محصولاتش ترغیب کند، یکی از تلاش های اخیر سامسونگ استفاده از فریم فلزی در گوشی هایش است که اخیرا در قدرتمندترین گوشی خودش یعنی نوت 4 نیز از این ویژگی استفاده کرد.

 

اما چیزی که مشهود است این است که سامسونگ باید تمام تلاش و تمرکز خود را برای گلکسی اس 6 بگذارد و به نظر می رسد که این هدف را نیز دارد. منابع خبری وبسایت Sammobile  ساعاتی قبل اولین ویژگی های احتمالی گلکسی اس 6 را منتشر کرده اند.

 

image

 

با صفحه نمایش نسل ششم گلکسی اس شروع می کنیم، این گوشی به صفحه نمایشی با کیفیت (QHD (2560×1440 مجهز خواهد بود، اما هنوز از اندازه این صفحه نمایش خبری در دست نیست.

 

در مورد دوربین گفته شده که همانند نوت 4 از سنسور IMX240 در گلکسی اس 6 استفاده خواهد شد، اما سامسونگ به احتمال قوی از مگاپیکسلی بین 16 تا 20 مگاپیکسل در این گوشی استفاده خواهد کرد، خوشبختانه این منبع خبری اعلام کرده دوربین گلکسی اس 6 به تثبیت کننده اپتیکال تصویر و کارآیی بهتر در نور کم مجهز خواهد بود. دوربین دوم نیز کیفیت 5 مگاپیکسلی خواهد داشت.

 

در مورد فضای ذخیره سازی این منبع خبری گفته نسخه های 32، 64 و 128 گیگابایتی از این گوشی در دسترس خواهد بود.

 

در زمینه پردازنده سامسونگ از یک پردازنده جدید به نام Exynos 7420 بهره می برد، که این پردازنده 64 بیتی و 4 هسته آن Cortex-A53 و 4  هسته دیگر Cortex-A57 خواهند بود. البته اگرچه سامسونگ به دنبال این است که دیگر کمتر از پردازنده های کوآلکام در گوشی های خود استفاده کند، اما به طور حتم نسخه اسنپدراگون را برای گلکسی اس 6 خواهیم دید، و این پردازنده اسنپدراگون 810 خواهد بود که اولین پردازنده رده بالای 64 بیتی کوآلکام است.

 

در مورد رم انتظار بر این است که رم گوشی 3 گیگابایتی باشد که این موضوع باعث عملکرد بهتر مولتی تسکینگ در این گوشی می شود.

 

بر اساس اطلاعات این منبع سامسونگ نام پروژه توسعه این گوشی را Project Zero کدگذاری کرده است که این موضوع کمی عجیب است زیرا پیش از این سامسونگ برای کد گذاری پروژه های توسعه گوشی های پرچمدار سابق خودش از حروف استفاده می کرده، به طور مثال: Project J (Galaxy S4), Project H (Galaxy Note 3), Project K (Galaxy S5) and Project T (Galaxy Note 4).

 

حال باید ببینیم این گدگذاری غیر متعارف برای گلکسی اس 6 منجر به تولید یک گوشی خاص و متفاوت از سامسونگ خواهد شد یا خیر؟

 

منبع: sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (114 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
به نظر من اپل بهترين تو موبايل چون كار كردن باهاش سخته از نظر بلوتوث دانلود برنامه فارسي نبودن منو همه سمت سامسونگ ميرن چون كار كردن باهاش راحته ميگن سامسونگ بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
نوت 3 n9005 خیلی بتر شک نکن

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۳
100درصد موافقم

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۸
منم همین مشکلو دارم ولی با ری استارت درست میشه.به خاطر سیستم اندرویدشه و سی پی یو شو مجبور به پردازش میکنه به خاطر همینم داغ میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۱
به نظر من اپل فقط تو آمریکا به درد میخوره نه اینجا اس 6 بیاد میزنه رو دستسشون