خانهاخبار
اپل هرگز محصولات ارزان قیمت تولید نخواهد کرد

اپل هرگز محصولات ارزان قیمت تولید نخواهد کرد

– جی اس ام: مدیر بخش فروش آیفون و محصولات مبتنی بر iOS اپل Greg Joswiak، اعلام کرد اپل هیچگاه به دنبال تولید محصولات ارزان قیمت نخواهد رفت. وی در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد اپل قصد ندارد اشتباهی که در دهه ۹۰ میلادی انجام داد را دوباره تکرار کند. وقتی شما یک اشتباهی مرتکب می شوید اصلا عاقلانه نیست که اشتباه خود را دوباره تکرار کنید.
۱۳۹۳/۸/۷
– جی اس ام: مدیر بخش فروش آیفون و محصولات مبتنی بر iOS اپل Greg Joswiak، اعلام کرد "اپل هیچگاه به دنبال تولید محصولات ارزان قیمت نخواهد رفت." وی در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد "اپل قصد ندارد اشتباهی که در دهه ۹۰ میلادی انجام داد را دوباره تکرار کند. وقتی شما یک اشتباهی مرتکب می شوید اصلا عاقلانه نیست که اشتباه خود را دوباره تکرار کنید."
در آن سالها اپل برای اینکه سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد محصولات ارزان تری روانه بازار می کرد که البته نتیجه خوبی نداشت و اپل در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود. Joswiak اشاره کرد "هدف ما این است که بهترین محصول را با بهترین کیفیت تولید کنیم و همه تلاش ما بر این که به این هدف برسیم. درصد رضایت مشتریان ما از بقیه شرکت ها بالاتر است و ما هیچ کمبودی در میزان توسعه دهنده و مشتری نداریم. این نشان از یک بازار پررونق برای ما دارد و برای داشتن چنین چیزی نیاز نیست که بالاترین سهم را در بازار در اختیار داشته باشید."
 
image
 
مسئله گرانی محصولات اپل همیشه یکی از مباحثی است که همیشه در بین خریداران و طرفداران گجت های مختلف وجود دارد. عده زیادی بر این عقیده هستند که محصولات اپل به شکل غیرقابل توجیهی گران هستند و اغلب افرادی که سراغ آن ها می روند بیشتر به دنبال خودنمایی هستند. اما بیشتر کسانی که انتخاب اولشان برای خرید تبلت و تلفن هوشمند اپل است این نظریه را رد می کنند و دلیل انتخاب خود را کیفیت و تجربه کاربری بالای این محصولات می دانند. 
البته که نمی توان منکر زیبایی و فریبندگی محصولات اپل و میزان فروش بالای آن شد اما هرچه که باشد نشان می دهد اپل راه خود را درست انتخاب کرده و هدف گیری دقیقی در بازار جهانی داشته است. واقعیتی که بدون شک تنها شخص استیو جابز در اپل پایه نهاد و امروز پس از گذشت سه سال از مرگ او هنوز پابرجاست.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
همون ضداب بودن سونی به دنیا می ارزه.صفحه نمایش جی3، 4 برابر اپل اچ دی ست برو یه مقایسه ای بکن عاموو

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
والا هر کی یه نظری داره ولی من خودم قبلا از گوشی آیفون 4 اس استفاده میکردم حدود 1 سالم میشد که داشتمش ولی بعد از اون رفتم گوشی نوکیا لومیا 1520 رو خریدم واقعا خیلی سر تر از آیفون 4 اس.از لحاظ کیفیتی خیلی بالاتر هستش

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
25 خط نوشتی که آخرش بگی ایفون بده ؟؟! خوب خلاصه بگو ... چرا واسه یه محصول بد انقدر وقت میزاری و متن مینویسی ؟! شما راجع به اپل ... فقط چند سوال رو پاسخ بده ... همین 1 . چرا تو خود کره جنوبی ( کشور تولید کننده سامسونگ ) پیش فروش اپل بیشتر از سامسونگه ؟ 2 . چرا با حداقل سخت افزار حداکثر کارایی رو داره ؟ 3 . راستی ... با ارزش ترین برند میدونی چیه ؟!! 4 . از سال 2007 به بعد ( سال معرفی اولین آیفون ) دیدی طراحی گوشیا چطوری به سمت طراحی آیفون تغییر کرد ؟ 5 . گیریم همه ی ملت واسه خود نمایی ایفون میگیرن ... باید به شخص شما جواب پس بدن ؟؟؟ 6 . شما یه هفته با ایفون کار کن ... بعد دوباره بیا نظر بده راجع بهش ... خیلیا ندونسته نظر مینن ... البته حق دارن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
همین که شما قیمت اپل رو به رخ می کشی نشو می ده اصلا چیزی را نمی خوای به رخ بکشی.... بابا مایه دار

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
حقمونه که جهان سومیم