خانهاخبار
رسما تایید شد؛ مایکروسافت لومیا جایگزین برند نوکیا لومیا

رسما تایید شد؛ مایکروسافت لومیا جایگزین برند نوکیا لومیا

جی اس ام: از امروز طبق اعلام رسمی مایکروسافت دیگری گوشی جدیدی با برند نوکیا لومیا تولید نخواهد شد و تلفن های هوشمند سری لومیا با نام مایکروسافت عرضه خواهند شد. البته این به معنای مرگ برند نوکیا و توقف فروش نوکیا لومیا هایی که در حال حاضر فروخته می شوند نیست.
۱۳۹۳/۸/۲

جی اس ام: از امروز طبق اعلام رسمی مایکروسافت دیگری گوشی جدیدی با برند نوکیا لومیا تولید نخواهد شد و تلفن های هوشمند سری لومیا با نام مایکروسافت عرضه خواهند شد. البته این به معنای مرگ برند نوکیا و توقف فروش نوکیا لومیا هایی که در حال حاضر فروخته می شوند نیست. همچنین گوشی های رده پایین که هوشمند هم نیستند مانند نوکیا 130 همچنان تولید و فروخته خواهند شد و این تغییر نام تنها شامل گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز می شود. 

مدیر بازاریابی بخش تلفن های هوشمند شرکت مایکروسافت در یک مصابحه این خبر را اعلام کرد. او همچنین اضافه کرد که اپلیکیشن های نوکیا مانند Nokia Maps هم شامل این تغییر نام خواهند شد و با عرضه اولین تلفن هوشمند تحت برند مایکروسافت لومیا، آنها نیز نامشان تغییر خواهد کرد و مایکروسافت به ابتدای نام آنها اضافه خواهد شد. همچنین این شرکت در حال تدارک مقدمات انتقال وب سایت نوکیا به مایکروسافت نیز هست.

image

 

هنوز مشخص نیست که چه زمانی تلفن های ویندوزی مایکروسافت لومیا عرضه خواهند شد اما احتمالا در نمایشگاه CES امسال و یا نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون که در ابتدای سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، زمان مناسبی برای معرفی اولین تلفن مایکروسافت لومیا باشد.

با سابقه ای که از مایکروسافت در ساخت سخت افزار (تبلت های سری Surface Pro) سراغ داریم، باید منتظر یک گوشی با کیفیت و البته قدرتمند از این شرکت باشیم.

پیش از این در خبر ها هم داشتیم که مایکروسافت برای یکپارچه سازی دستگاه های خود، می خواهد علاوه بر تولید تلفن های هوشمند با برند مایکروسافت، نام فون را نیز از انتهای نام ویندوزفون حذف کند. باید دید که آیا این اقدامات می تواند جایگاه ویندوز به عنوان سومین پلتفرم دنیای موبایل را محکم تر سازد و یا حتی آن را ارتقا دهد یا برای رشد این سیستم عامل بی فایده خواهد بود؟ 

در همین رابطه: مایکروسافت در اندیشه تغییر برند Windows Phone

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۷
باید بگم واقعا وضعیت خوبی نیست وقتی من خبرش رو شنیدم نمی خواستم باور کنم. خوب شد دیگه. ولی من از مایکروسافت به خاطر ویندوز کامپیوتری و کنسول xbox خیلی بدم میاد ولی در زمینه موبایل ویندوز بهترینه. پس باید دعا کنیم کیفیت هون باشه و فقط اسم رفته باشه.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۷
خوب در این لحظه تاریخی باید بگم Lets just forget about android and ios عزیزانی که انگلیسی بلد نیستن لطفا منفی روانه نکنن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۶
ما همه دلمون می خاست که همون نوکیا باشه. ولی تعویض یک اسم نمی تونه یه شرکت رو خراب کنه. بهش اینطور نگاه کنی که فنلاندی بود ولی حالا امریکاییه. هنوز ساختار های نوکیا برای این موبایل رعایت میشن. من از مایکروسافت خوشم نمیاد ولی بین این همه اشغال باز یافتی من ترجیح میدم خوبرو وردارم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۶
ینی واقعا لازم بود خودت رو مسخره کنی. اون بنده خدا چار تا چیز از تو بیشتر یاد داشته لازم نبود به همه ما بگی. نوکیا به خاطر فروش کم نبود که به مایکروسافت واگذار شد. اگه بدونی که اصلا نوکیا از چی شکل گرفت که اینو نمی گفتی. قابل توجه شما منم بلدم چرند بگم ولی نمیگم تا اقایون حسودی کنن. نوکیا با پول یه ملیاردر ساخته نشد. با جیب خالی دانشجو هی فنلاند ساخته شد. حالا بفرما گریتو در خفا انجام بده تا ما نفهمیدیم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
همه کمپانی ها در تاریخشون شکست هایی داشتن دوست عزیز