خانهاخبار
گوشی های جدید سری Alpha سامسونگ در راه است

گوشی های جدید سری Alpha سامسونگ در راه است

جی اس ام: خانواده میان رده های باکیفیت سامسونگ با نام Galaxy Alpha در حال گسترش است. اولین نسل این خانواده چندی پیش با نام Galaxy Alpha به بازار عرضه شد و نویسندگان وب سایت های تکنولوژی هم در بررسی تخصصی این گوشی، آن را بسیار تحسین کرده اند.
۱۳۹۳/۷/۱۳

جی اس ام: خانواده میان رده های باکیفیت سامسونگ با نام Galaxy Alpha در حال گسترش است. اولین نسل این خانواده چندی پیش با نام Galaxy Alpha به بازار عرضه شد و نویسندگان وب سایت های تکنولوژی هم در بررسی تخصصی این گوشی، آن را بسیار تحسین کرده اند. این سری میان رده به سبب استفاده از نوار فلزی در کناره های دستگاه، زبان طراحی متفاوتی با دیگر گوشی های سامسونگ دارند و بسیار جذاب تر از برادران خود هستند.

به تازگی عکس های جدیدی از دو عضو تازه این خانواده با نام های Galaxy Alpha A5 و Galaxy Alpha A3 به بیرون درز کرده است. در عکس زیر نسخه Alpha A5 در سمت چپ و Alpha A3 در سمت راست تصویر و نسل اول Galaxy Alpha در وسط تصویر مشاهده می شوند.

 

 

image

 

Galaxy Alpha A5 که عکس آن را در زیر هم مشاهده می کنید از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰‍پی در جلوی خود بهره می برد. در قسمت کناری این دستگاه و در زیر دکمه Power یک درگاه کارت حافظه جانبی و یک درگاه مخصوص سیم کارت Nano قرار دارد. در پشت این دستگاه هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با یک فلاش LED وجود دارد و اینبار خبری از سنسور اندازه گیری ضربان قلب نیست. قلب تپنده این دستگاه هم احتمالا Snapdragon 400 (شاید هم 410) است. قیمت این تلفن هوشمند هم بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار خواهد بود.

 

image

 

گوشی Galaxy Alpha A3 ارزان ترین عضو این خانواده خواهد بود. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش ۴.۵۲ اینچی با رزولوشن ۹۶۰‍×۵۴۰ خواهد بود. درون این دستگاه یک پردازنده Snapdragon 410 وجود دارد و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو هم این دستگاه را همراهی می کنند. قیمت این تلفن هوشمند بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.
علاوه براین دو دستگاه سامسونگ در حال آماده کردن Galaxy Alpha A7 است. A7 احتمالا صفحه نمایش بزرگتری از این دستگاه ها خواهد داشت ولی از نظر مشخصات سخت افزاری نسخه های A3 و A5 و A7 ضعیف تر از Galaxy Alpha خواهند بود و تنها تنوع را به بازار تلفن های میان رده خواهند آورد. شما درباره تلفن های جدید سامسونگ چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
الان این دوربینش کامله داخله عایاااا؟؟؟؟ پس اون چشم وزغه که از قاب زده بیرون؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
ازرویه p6 کپی کرده.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
بعله میریم که داشته باشیم هفته ای 2 تا گوشی از سامسونگ : آلفا 1 آلفا 1 داس... آلفا 1.5 آلفا 1.5 داس ... آلفا 2 آلفا 2 داس آلفا 2 پلاس و ........ از ساله دیگه بتا 1 بتا 2 خخخخ

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
گلکس دست همه هست مثل آیفون ، حالا نوبت آلفا شده ، این دیگه چیه Only HTC

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
دوست من یک راه ساده برای خلاص شدن است ، دورشون رو یک خط قرمز بکش و برو رو برندهای دیگه باورکن کلاً سی سال جوانتر میشی