خانهاخبار
این 8 بازی پرطرفدار باتری گوشی را به سرعت خواهند کشت

این 8 بازی پرطرفدار باتری گوشی را به سرعت خواهند کشت

جی اس ام: بازی با گوشی موبایل یکی از سرگرمی‌هایی که همه گیر شده و کاربران این وسیله کوچک در هر جایی که فکرش را کنید با گوشی موبایل خود بازی می‌کنند، اما این بازی‌ها تا جایی جذاب هستند که باتری گوشی شما بتواند از خالی نشود و گوشی را روشن نگه دارد. برخی از بازی‌ها به علت اینکه گرافیک پیشرفته و افکت‌های زیادی دارند باتری گوشی شما را سریعتر از دیگر بازی‌ها تمام خواهند کرد.
۱۳۹۳/۷/۹

جی اس ام: بازی با گوشی موبایل یکی از سرگرمی‌هایی که همه گیر شده و کاربران این وسیله کوچک در هر جایی که فکرش را کنید با گوشی موبایل خود بازی می‌کنند، اما این بازی‌ها تا جایی جذاب هستند که باتری گوشی شما بتواند از خالی نشود و گوشی را روشن نگه دارد. برخی از بازی‌ها به علت اینکه گرافیک پیشرفته و افکت‌های زیادی دارند باتری گوشی شما را سریعتر از دیگر بازی‌ها تمام خواهند کرد. به خصوص برخی از این بازی‌ها زمانی که در پس زمینه باز می‌مانند شارژ گوشی شما را به شدت مصرف می‌کنند.

 

امروز در این مقاله 8 بازی را به شما معرفی خواهیم کرد که بسیار محبوب و پر مخاطب هستند اما اثری زیاد بر روی باتری گوشی شما خواهند داشت.

 

image

1 – انگری بردز (Angry Birds)

 

چه کسی می‌تواند فکرش را بکند که کشیدن یک پرنده و رها کردن آن می‌تواند باعث مصرف زیاد باتری گوشی شما شود؟ انگری بردز که پرطرفدارترین بازی در بین بازی‌های موبایلی است، به عنوان چهارمین نرم افزاری است که در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

 

این مشکل تنها در اندروید برای این بازی وجود ندارد، کاربران iOS نیز گزارش داده‌اند که در هر 25 تا 30 دقیقه بازی با انگری بردز 10 باتری گوشی آن‌ها کم می‌شود.

 

image

 

2 – کندی کراش ساگا (Candy Crush Saga)

 

این بازی معروف در iOS و اندروید مصرف باتری عجیب و غریبی دارد. KS Mobile اعلام کرده که از نظر اتلاف باتری این بازی در رتبه دهم بین تمام برنامه‌های اندرویدی دارد.

 

 

image

 

3 – فروت نینجا (Fruit Ninja)

 

این بازی به عنوان بهترین بازی تکه کردن میوه شناخته می‌شود، اما باز هم همین بازی بسیار دوست داشتنی یکی از پر مصرف ترین برنامه‌ها است که در گزارش KS Mobile به عنوان نهمین برنامه پر مصرف باتری در اندروید شناخته می‌شود.

 

 

image

 

4 – جولز استار (Jewels Star)

 

با گرافیک خاص و سه بعدی‌ای که این بازی دارد نباید زیاد برایتان عجیب باشد که این بازی مصرف باتری زیادی دارد، App Monitor  اعلام کرده که در بین بازی‌های اندرویدی این بازی در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

 

 

image

 

5 – هی دی (Hay Day)

 

این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که مزرعه خودشان را بسازند، در میان بازی‌های اندرویدی این بازی رتبه دوم را از نظر مصرف باتری دارد. در میان کاربران iOS نیز این شکایت زیادی از مصرف باتری توسط این بازی اعلام شده است. کاربران آی‌پد 3 گفته‌اند که در مدت 15 دقیقه این بازی شارژ آن‌ها را از 73 به 65 درصد می‌رساند.

 

image

 

 

6 – کلش آو کلنز (Clash Of Clans)

 

این بازی به علت اینکه به صورت دائم از دیتاهای اینترنتی استفاده می‌کند، زیاد دورر از انتظار نیست که در این لیست قرار گرفته است. برخی‌ از کاربران می‌گویند زمانی این بازی را انجام می‌دهند که یک شارژر نزدیک آن‌ها باشد یا اینکه دستگاه آن‌ها به شارژ باشد.

 

 

image

 

7 – تمپل ران 2 (Temple Run 2)

 

این بازی رایگاه است اما کاربران اندروید و iOS مجبورند تا هزینه زیادی را برای مصرف بالای باتری این بازی بپردازند. با صحنه‌های طبیعی که این بازی دارد، مکان سوم در مصرف باتری برای آن چندان دور از انتظار نیست.

 

 

image

 

8 – بیجولد بلیتز (Bejeweled Blitz)

 

اگر از کاربران این بازی هستید بهتر است تا مراقب مصرف باتری خودتان باشید. این بازی اگر در پس زمینه باز بماند ریسک مصرف باتری آن بسیار زیاد است،  این بازی باتری را 2.4 بار سریعتر از حالت عادی مصرف خواهد کرد و می‌تواند 75 مگابایت دیتا را در ماه مصرف کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

بنده خدا

۱۴۰۰/۸/۱۹
این چه تصوریه شما دارین دو نوع گوشی هست یکی برا کار معمولی یکی گیم خب معلومه چی به چیه بازی هم گوشی خراب نمیکنه چون هر کاری کنی از سخت افزار گوشیت استفاده میشه فقط بازی یکم بیشتر.(بازی گوشی رو خراب نمیکنه)

Ali

۱۴۰۰/۳/۴
سلام ببخشید کلش رویال گوشیو خراب می‌کنه ممنون اگه بگید؟

ناشناس

۱۴۰۰/۳/۱
من روزی 2ساعت پاپجی بازی میکنم گوشیم آخ نمیگه و توی این 2ساعت فقط 20 درصد شارژ مصرف می‌کنه کلش و این بازیها هیچی نیستن .گوشیم هم شیائومی نوت9 پرو هست

علی

۱۴۰۰/۱/۲۹
عزیزم راه حلش اینه که بازی رو حذف کنی

علی رضا اباد گر

۱۳۹۹/۱۲/۵
من بازی کلش اف کلنز دارم خیلی خیلی شارز مصرف میکنه نمی دونم چکار کنم راح هل بدین چطوری باید بزارمش خیلی مصرف نکنه