خانهمقاله‌ها
بهترین برنامه ها برای ضبط مکالمه در سیستم عامل اندروید

بهترین برنامه ها برای ضبط مکالمه در سیستم عامل اندروید

جی اس ام: شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد که بخواهید به مکالماتی که داشته‌اید رجوع کرده و دوباره آنها را گوش کنید. مثلا به شرکتی برای خرابی محصولش زنگ‌ زده‌اید و اپراتور با شما رفتار بدی داشته است و یا در مکالمه خود راجع به نکته مهمی صحبت کرده‌ اید که از خاطرتان رفته است. در این پست می‌ خواهیم شما را با بهترین نرم‌ افزارهای ذخیره مکالمه در سیستم‌ عامل اندروید آشنا کنیم.
۱۳۹۳/۷/۲

، جی اس ام: شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد که بخواهید به مکالماتی که داشته‌ اید رجوع کرده و دوباره آنها را گوش کنید. مثلا به شرکتی برای خرابی محصولش زنگ‌ زده‌اید و اپراتور با شما رفتار بدی داشته است و یا در مکالمه خود راجع به نکته مهمی صحبت کرده‌ اید که از خاطرتان رفته است. در این پست می‌ خواهیم شما را با بهترین نرم‌ افزارهای ذخیره مکالمه در سیستم‌ عامل اندروید آشنا کنیم.

 

call recorder boldbeast

 

این نرم‌ افزار با اکثر گوشی‌ های اندرویدی به‌خوبی سازگار است. این نرم افزار به‌ صورت پیش‌ فرض یک دایرکتوری مخفی روی گوشی شما ایجاد می‌ کند. البته می‌ توانید این مسیر را در تنظیمات گوشی تغییر دهید. شما می‌ توانید در نرم‌ افزار تعیین کنید همه تماس‌ های شما ضبط شوند و یا تماس‌ هایی که شماره آنها را در لیست ثبت کرده‌ اید ذخیره شوند. مکالمات شما در فرمت AMR ذخیره می‌ شوند و برای هر تماس تاریخ و ساعت به همراه طول مدت تماس و نوع آن (خروجی یا ورودی) قابل‌ نمایش است. این نرم‌ افزار به مدت هفت روز به‌ صورت رایگان در گوشی شما کار می‌ کند و برای داشتن نسخه کامل آن حدود 10 دلار باید بپردازید. پس از 7 روز شما تنها قادر به ذخیره 30 ثانیه از مکالمات خود هستید.

 

دانلود نرم call recorder boldbeast

 

image

 

 

AUTOMATIC CALL RECORDER

 

یکی دیگر از نرم‌ افزارهای ضبط مکالمات نرم‌افزار AUTOMATIC CALL RECORDER است. تماس‌ ها با این نرم‌افزار در Inbox برنامه ذخیره می‌ شوند و کاربر می‌ تواند آنها را در فضاهای ابری ذخیره کند. این نرم‌ افزار نسخه پیشرفته نیز دارد که در آن کاربر می‌ تواند شماره‌ های دلخواه خود را برای ضبط مکالمات تعیین کند.

 

دانلود نرم افزار AUTOMATIC CALL RECORDER

 

image

 

 

GALAXY CALL RECORDER

 

اگر شما از گوشی‌ های سری گلکسی سامسونگ استفاده می‌ کنید نرم‌افزار GALAXY CALL RECORDER مخصوص این‌ گونه گوشی‌ هاست. این نرم‌ افزار با گوشی‌ های اندرویدی سامسونگ به‌ خوبی سازگار است و می‌ تواند کلیه مکالمات را ضبط کند. برنامه می‌ تواند تماس‌ ها را به‌ صورت خودکار ذخیره کند و یا با دستور کاربر اقدام به ضبط مکالمه کند.

 

دانلود نرم افزار GALAXY CALL RECORDER

 

image

 

 

Smart Auto Call Recorder

در این نرم‌ افزار می‌ توانید با فرمت‌ های MP4 و یا 3GP را ذخیره کنید. حتی در هنگام قفل بودن صفحه‌ نمایش نیز می‌ توانید اقدام به ضبط مکالمات کنید. در این نرم‌ افزار می‌ توانید فایل مکالمات را ایمیل و یا بلوتوث کنید. در تنظیمات برنامه نیز می‌ توانید تعیین کنید فایل‌ های مکالمات شما تا چه تاریخی روی گوشی بماند و بعد از آن تاریخ به ‌طور خودکار حذف شوند.

 

 

دانلود نرم افزار Smart Auto Call Recorder

 

 

image

 

Call Recorder

 

شاید یکی از ساده‌ ترین و کاربردی‌ ترین نرم افزارها در این زمینه نرم‌افزار Call Recorder است. این نرم‌ افزار به‌صورت رایگان ارائه‌ شده است. این نرم‌ افزار قادر است تمامی مکالمات را ضبط کند. شما در این نرم‌ افزار می‌ توانید تعیین کنید که صدای کدام طرف مکالمه ذخیره شود .فایل‌ ها را می‌توانید با دو فرمت 3GP و Mp4 ذخیره کنید.

 

دانلود نرم افزار Call Recorder

 

image

آیا شما هم نرم افزاری در این زمینه می شناسید؟ به نظر شما کدامیک از گزینه ها برای ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی بهتر است؟

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

زهرا

۱۳۹۷/۷/۱۸
سلام. از دیروز تا حالا برنامه call recorder من هیچ موالمه‌ای رو پاک نمیکنه در صورتیکه قبلا مکالمات صندوق ورودی رو با زدن روی علامت سطل زباله براحتی پاک میکردم

اکبر لطف حق

۱۳۹۶/۵/۲۵
با سلام خسته نباشید بنده گوشی هواوی مدلG730U10 وهر نرم‌افزار ضبط مکالمه نصب کردم درست کار نکرد خواهشم راهنمایی کنید که از چه نرم‌افزار استفاده کنم که برای شغل من مهم است متشکرم

جعفر

۱۳۹۶/۱/۲۹
اسم فایلی که دنبالش میگردین record my call هستش

شهاب

۱۳۹۵/۹/۹
به نظر من شما جای اینکه اینقدر سعی کنید مخفی باشید بهتره یه کم از شکاک بودنتون دست بردارید.اینجوری آرامش ذهنی بیشتری هم خواهید داشت.

Mohsen

۱۳۹۵/۸/۲۵
با سلام لطفا راهنماییم کنید،برای ضبط مکالمات ب صورت مخفیانه بر روی گوشی دیگری چ برنامه ای نصب کنم