خانهاخبار
10 راهنمایی و ترفند برای پیشرفت در بازی بوم بیچ

10 راهنمایی و ترفند برای پیشرفت در بازی بوم بیچ

: اگر به بازی‌های استراتژی علاقه‌مند باشید، حتما بازی Boom Beach را می‌شناسید. این بازی را شرکت Supercell ساخته است. شرکتی که بازی موفقclash of clans را نیز در کارنامه خود دارد. در این بازی blackguard ها دائما به ساکنان جزیره حمله می‌کنند و شما را به جنگ دعوت می‌کنند. بنابراین شما قبل از اینکه به جزیره‌ همسایه بروید، باید خود را از جنگ‌های احتمالی ایمن سازید. در این بازی شما منابع و نیروهای محدودی در اختیار دارید و لازم است که سکه‌ها و الماس‌هایی را که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد صحیح و هدفمند مصرف کنید. در این پست راهنمایی‌ها و ترفندهایی برای شما معرفی می‌کنیم تا در این بازی از ابتدا پیشرفت خوبی داشته باشید.
۱۳۹۳/۶/۱۵

: اگر به بازی‌های استراتژی علاقه‌مند باشید، حتما بازی Boom Beach  را می‌شناسید. این بازی را شرکت Supercell ساخته است. شرکتی که بازی موفق clash of clans را نیز در کارنامه خود دارد. در این بازی blackguard ها دائما به ساکنان جزیره حمله می‌کنند و شما را به جنگ دعوت می‌کنند. بنابراین شما قبل از اینکه به جزیره‌ همسایه بروید، باید خود را از جنگ‌های احتمالی ایمن سازید. در این بازی شما منابع و نیروهای محدودی در اختیار دارید  و لازم است که سکه‌ها و الماس‌هایی را که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد صحیح و هدفمند مصرف کنید. در این پست راهنمایی‌ها و ترفندهایی برای شما معرفی می‌کنیم تا در این بازی از ابتدا پیشرفت خوبی داشته باشید.

 

1-  قبل از خارج شدن از بازی سازه‌ها را ارتقا داده و تقویت کنید.

ساخت بعضی از ساختمان‌ها یا سازه‌ها طولانی‌تر از باقی موارد است. شما در یک زمان فقط یک سازه می‌توانید بسازید، بنابراین باید تمام جوانب را بسنجید و بعد ساخت یک سازه را شروع کنید. وقتی مشغول بازی هستید، گزینه‌هایی را برای ساخت انتخاب کنید که نیازمند زمان کمتری هستند و درست قبل از اینکه از بازی خارج شوید ساخت سازه‌هایی که نیازمند زمان طولانی تری هستند  را شروع کنید. وقتی ساخت سازه‌ها  به پایان برسد Boom Beach با یک هشدار به شما اطلاع می‌دهد.

 

image

 

2-  Sawmill ها (کارخانه‌های چوب) را هرچه سریع‌تر ارتقا دهید.

هر سازه‌ای که شما در بوم بیچ می‌سازید با چوب ساخته می‌شود. شما می‌توانید سازه‌های خود را بعداً با سنگ و آهن ارتقا دهید، اما در ابتدا چوب حرف اول را می‌زند. اگر چوب‌های شما تمام شود، هیچ‌ سازه‌ای نمی‌توانید بسازید. بنابراین ساخت کارخانه چوب بری و ارتقای هرچه سریع‌تر آن بسیار مهم است. البته برای ارتقای آن شما باید چند مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، اما حتما به این موضوع توجه داشته باشید. وقتی منابع لازم را برای انجام این کار در اختیار دارید فوراً سطح تولید چوب را ارتقا دهید.

 

image

 

3-    سنگ و آهن بعد از چوب بیش‌ترین اهمیت را دارند.

سنگ و آهن نیز بعد از  طی چند مرحله در بازی اهمیت پیدا می‌کنند. در مراحل بالا شما برای ارتقای ساختمان‌های خود یا برای ساخت سازه‌های جدید، به چوب، سنگ و آهن نیاز پیدا می‌کنید. در طی بازی معمولا می‌توانید به حد کافی آهن و سنگ را با پیروزی در جنگ‌ها بدست آورید پس در نتیجه برای این موضوع نگرانی نخواهید داشت.
 


image

 

4-   مناطق را خوب ببینید و برای  حمله‌  برنامه داشته باشید.

وقتی آماده حمله به یک جزیره جدید می‌شوید، قبل از حمله اول آنجا را تحت نظر بگیرید. این کار برای شما هزینه‌ای ندارد ولی لازم است بدانید به کجا قرار است حمله کنید. این کار به شما این توانایی را می‌دهد که بدانید چه نیروهایی را برای جنگ باید آماده کرده و به آنجا بفرستید و در نتیجه درصد شکست خود را بسیار کم می‌کنید.

 

image

 

5-   حملات خود را با سرعت هرچه تمام‌تر انجام دهید.

یک بار که یک منطقه را تحت نظر گرفتید حمله را آغاز کنید. در طی حمله با رفتن به حاشیه جزیره، از برج‌ها و اسلحه‌ها فرار کنید و دقیقا به سمت کمپ اصلی در جزیره دشمن بروید و آن را نابود کنید. این کار باعث می‌شود در اکثر مواقع با کمترین تلفات پیروز شوید.

 

image

 

 

6-   در اوایل بازی از درخت‌ها به عنوان چوب استفاده کنید

در اوایل بازی Boom Beach چوب به سختی به دست می‌آید. اگر به چوب بیشتری احتاج داشته باشید  می‌توانید سکه را با چوب معامله کنید. هر چند امکان استفاده از تمام درختان جزیره وجود ندارد، اما اجازه دسترسی به تعداد محدودی از درختان در هر مرحله به شما داده می‌شود.

 

image

 

 

7-    تا جایی که می‌توانید اقامتگاه (Residences) بسازید.

Residence ها یکی از راه‌های به دست آوردن سکه ،از طریق جزیره خودتان هستند. بهتر است مطمئن شوید که تمام Residence هایی که امکان ساختشان را دارید، ساخته و آن‌ها را به آخرین مرحله‌ای که می‌توانید ارتقا دهید. شما برای حمله و اشغال جزیره‌ها و ارتقای نیروهای خود به سکه احتیاج دارید. پس برای اینکه الماس‌های خود را هدر ندهید بهتر است همیشه مقداری سکه در بانک خود داشته باشید.

 

image

 

 

8-    کمی صبر و تحمل می‌تواند باعث حفظ الماس‌های شما شود.


الماس‌ها کمک می‌کنند تا ساختمان‌ها و سربازهای خود را بدون صبر کردن و اتلاف وقت بسازید. شما می‌توانید به جای 4 ساعت صبر کردن از 130 الماس برای ساخت یا به‌روزرسانی یک کشتی استفاده کنید. اما بهتر است برای به‌روزرسانی تجهیزات از الماس استفاده نکنید و بگذارید زمان بگذرد. حتی اگر قصد استفاده از الماس دارید تا جایی که امکان دارد صبر کنید و سپس الماس‌های خود را برای پایان ساخت خرج کنید. هر 30 دقیقه صبر می‌تواند موجب صرفه جویی 20 الماس برای شما شود. این روش تنها برای زمانی است که نمی‌خواهید زمان زیادی را منتظر بمانید.

 

image

 

 

9-   رادار خود را به صورت مداوم به‌روز کنید

 

رادار به شما کمک می کند که جزایر بیشتری کشف کرده و سپس با حمله به آن‌ها منابع بیشتری کسب کنید. برای کشف جزیره‌های بیشتر نیاز به این دارید که رادار خود را به‌روز کنید. بنابراین در اولین زمانی که منابع لازم را در اختیار دارید حتما رادارهای خود را به‌روز کنید.

 

image

 

10-  جمع آوری جوایز افتخارات ی خود را فراموش نکنید.

یکی از معدود راه‌های به دست آوردن الماس در بازی، جوایز افتخارات یاachievement است. همیشه قسمت achievement را تحت نظر داشته باشید و زمانی که یکی از موارد را باز کردید، الماس‌های خود را جمع آوری کنید. بعضی از مواقع جوایز تا 20 الماس یا بیشتر ارزش دارند. 1-      قبل از خارج شدن از بازی سازه‌ها را ارتقا داده و تقویت کنید.

 

image

 

ساخت بعضی از ساختمان‌ها یا سازه‌ها طولانی‌تر از باقی موارد است. شما در یک زمان فقط یک سازه می‌توانید بسازید، بنابراین باید تمام جوانب را بسنجید و بعد ساخت یک سازه را شروع کنید. وقتی مشغول بازی هستید، گزینه‌هایی را برای ساخت انتخاب کنید که نیازمند  زمان کمتری هستند و درست قبل از اینکه از بازی خارج شوید ساخت سازه‌هایی که نیازمند زمان طولانی تری هستند  را شروع کنید. وقتی ساخت سازه‌ها  به پایان برسد Boom Beach با یک هشدار به شما اطلاع می‌دهد.

 

شما هم می توانید نظرات خود پیرامون این بازی را با ما در میان بگذارید. نظر شما درباره این بازی چیست؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (264 نظر)

افشین

۱۴۰۲/۲/۱۷
فعالیت توکلن چجوریه اصلا توکلن بودن چه فایده ای داره

هادی

۱۴۰۱/۴/۳۱
سلام از کجا بفهمم قبل از اینکه وارد یه کلن شم ایا اون کلن فعال هست یان؟
چرا من نقشه ابی ندارم چجوری گیر میاد؟؟

محمدطه

۱۴۰۰/۴/۲۱
سلام باید پروفایل بزنی مثلا بنویس محمدرضا

محمدرضا

۱۴۰۰/۴/۱۲
سلام وقتی رادار رو ارتقا میخام بدم اسم میخاد چی بزنم

بهار

۱۴۰۰/۳/۲۵
Experience چیه؟ چجوری بدستش بیارم؟؟
میخوام headreaqester رو ارتقاء بدم به همچین چیزی نیاز داره میشه راهنماییم کنین؟ ممنون