خانهاخبار
گوگل اپلیکیشن عکاسی ۳۶۰ درجه برای آیفون منتشر کرد

گوگل اپلیکیشن عکاسی ۳۶۰ درجه برای آیفون منتشر کرد

جی اس ام: گوگل شب گذشته اپلیکیشن Photo Sphere Camera را برای آیفون منتشر کرد که به کمک آن می‌توانید عکس‌های ۳۶۰ درجه بگیرید و در سرویس نقشه گوگل به اشتراک بگذارید. در واقع ایده این است که شما اگر از محل‌های دیدنی شهر خود بازدید می‌کنید در آن محل با کمک این اپلیکیشن یک عکس ۳۶۰ درجه بگیرید و در گوگل مپ به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۳/۵/۲۹

جی اس ام: گوگل شب گذشته اپلیکیشن Photo Sphere Camera را برای آیفون منتشر کرد که به کمک آن می‌توانید عکس‌های ۳۶۰ درجه بگیرید و در سرویس نقشه گوگل به اشتراک بگذارید. در واقع ایده این است که شما اگر از محل‌های دیدنی شهر خود بازدید می‌کنید در آن محل با کمک این اپلیکیشن یک عکس ۳۶۰ درجه بگیرید و در گوگل مپ به اشتراک بگذارید. سپس هر بازدید کننده‌ای که در گوگل مپ دنبال آن محل باشد می‌تواند عکس ۳۶۰ درجه‌ای که شما و کاربران دیگر از آن‌جا گرفته‌اند را ببیند و پیش از بازدید از محل با آن آشنا شود.

 

image
   
image

 
می‌توان گفت هدفی که این اپلیکیشن دنبال می‌کند کامل‌تر کردن اطلاعات گوگل مپ از مکان‌های دیدنی دنیاست. فرایندی که بطور مستقیم کاربران در آن نقش دارند و ضمن گرفتن یک عکس ۳۶۰ درجه هیجان انگیز به کامل‌تر شدن اطلاعات موجود در گوگل مپ نیز کمک می‌کنند.
این عکس‌ها وقتی در قسمت Photos روی گوشی ذخیره می‌شوند امکان نمایش ۳۶۰ درجه ندارند اما داخل اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه آن وجود دارد. نحوه کار با این برنامه بسیار ساده است. کافیست با حرکت گوشی به اطراف توپ زرد رنگ را داخل دایره وسط صفحه قرار دهید سپس عملیات عکس گرفتن به صورت خودکار انجام می‌شود. در پایان نیز اپلیکیشن تصاویر گرفته شده را به یکدیگر می‌چسباند و عکس را رندر می‌کند. در این مرحله می‌توانید با انتخاب گزینه اشتراک گذاری در گوگل مپ آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. 
در تست‌هایی که از این برنامه گرفتیم هنوز اشکالاتی می‌توان در آن پیدا کرد. مثلا هنگام رندر کردن عکس نهایی در نقطه‌ای که عکس‌ها به هم چسبیده می‌شوند در نقطه اتصال هماهنگی خوبی بین آن‌ها وجود ندارد. اما حتما این مشکل در آپدیت‌های بعدی از طرف گوگل برطرف خواهد شد.
Photo Sphere Camera به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است و احتمالا به زودی برای کاربران اندروید نیز در پلی استور منتشر خواهد شد.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۱
دوستان یادشون رفته که اپل متهم به جاسوسی واسه اطلاعات امریکا شده....من جاوا استفاده میکنم ولی iosنه...................

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
الان بر اساس چه پایه ای اینو میگی

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
از هر نظر بگی ios سرتره مهم ترین ویژگیشم که خیلی بدردم میخوره اینه که ویروسی نمیشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
کار عجیب کدومه می خواد اطلاعت خودش رو کامل تر کنه دلش به حال آیفون که نسوخته

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
همه گوشیا خوبن جز نوکیا:)