خانهاخبار
چگونه Humin یک آیفون جدید به شما هدیه می‌کند

چگونه Humin یک آیفون جدید به شما هدیه می‌کند

حجوانی- جی اس ام: Humin یک اپلیکیشن انقلابی است؛ همان چیزی که سال‌هاست در آیفون می‌خواهیم. ابزاری هوشمند برای سر و سامان دادن به وضعیت اسفبار "لیست تماس‌ها" در آیفون. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این اپلیکیشن جدید بدانید.
۱۳۹۳/۵/۲۸

حجوانی- جی اس ام: Humin یک اپلیکیشن انقلابی است؛ همان چیزی که سال‌هاست در آیفون می‌خواهیم. ابزاری هوشمند برای سر و سامان دادن به وضعیت اسفبار "لیست تماس‌ها" در آیفون. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این اپلیکیشن جدید بدانید.

 

اگر آیفونی باشید حتما می‌دانید که وضعیت لیست تماس‌ها در iOS بسیار غیر هوشمند است. شما فقط می‌توانید یک کاربر را بر اساس حروف الفبا پیدا کنید یا در لیست ثابتی به عنوان محبوب‌ها اضافه کنید. اما Humin که تازه چند روز است معرفی شده، قرار است جای آیکون سبز رنگ Phone را بگیرد و شما را با یک تجربه هوشمند و لذتبخش از آیفون آشنا کند.

 

 

image

 

 

یک آیفون جدید

Humin یک بانک اطلاعات به دردبخور درباره همه کسانی است که شماره و اطلاعات تماسشان در گوشی شما ذخیره شده است. مشخصات یک شخص دیگر به نام، نام خانوادگی، شماره‌های تماس، ایمیل و اطلاعاتی از این دست محدود نمی‌شود. Hmin بر اساس تقویم شما می‌داند که آخرین جلسه شما با فردی که می‌خواهید با او تماس بگیرید چه زمانی است. یا اینکه می‌توانید از این اپلیکیشن بخواهید لیست همه آدم‌هایی که در محل کارتان مشغول به کار هستند را برایتان ردیف کند.

 

 

همه چیز یکجا

این اپلیکیشن به خوبی توانسته، از اطلاعاتی که شاید در نگاه اول ضروری به نظر نمی‌آید، مجموعه‌ای کارآمد بسازد که به کار همه کاربران آیفون بیاید. شاید وصل کردن دوستان شما در ایمیل و شبکه‌های اجتماعی با هم یکی از بهترین کارهایی است که این اپلیکیشن برایتان انجام می‌دهد. ضمن اینکه اطلاعات مکانی هم به خوبی به کمک آمده و به عنوان مثال به شما می‌گوید شماره فردی که به تازگی افزوده‌اید را در کدام موقعیت جغرافیایی وارد گوشی‌تان کرده‌اید. این یعنی لازم نیست نام فرد جدید یا شرکتی که او در آن کار می‌کند را بدانید و جستجو کنید. کافی است یادتان باشد که شماره، در چه موقعیتی گرفته شده. کار تمام این اپلیکیشن در یک کلام، هر اطلاعات تماس در گوشی شما را همان طور که شما به خاطر سپرده‌اید، به یادتان خواهد آورد و محدودیت‌ها را کم می‌کند.

 

 

اطلاعات به دردبخور را زودتر ببینید

در حالت عادی، اگر یک حرف را در گوشی خود جستجو کنید، لیستی از اسامی و کلماتی را خواهید دید که ممکن است به کارتان نیاید و پیدا کردن آنچه می‌خواهید را برایتان سخت‌تر کند. Humin اما در نگاه اول، عکس بیشترین کسانی که با آنها در تماس هستید را نشان می‌دهد و این یعنی شما زودتر به آنچه می‌خواهید می‌رسید.

 

مشکلات

سازندگان این اپلیکیشن، تلاش زیادی کرده‌اند تا شما بتوانید آن را جایگزین دکمه Phone کنید اما برخی از محدودیت‌های دسترسی اپل به توسعه‌دهندگان، اجازه نمی‌دهد تا ما همه امکانات Phone را داشته باشیم. به عنوان مثال نمی‌توانیم لیست تمامی تماس‌های اخیر را ببینیم. این لیست فقط در Phone قابل دیدن است. مشکلی که توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند در نسخه اندروید وجود ندارد اما به هر حال ما را در آیفون اذیت می‌کند. راستی نسخه اندروید هم قرار است چند هفته دیگر معرفی شود. به هر حال کاربرانی که به صورت آزمایشی از Humin استفاده کرده‌اند، آن را بسیار هیجان انگیز یافته‌اند ولی معتقدند در زمینه خدماتی که باید ارائه دهد، هنوز جای کار دارد و باید به سرعت، باگ‌های کوچک خود را به خصوص در زمینه همگام‌سازی‌ها، رفع کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
من زدم اورد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
من همین الان از appstore دانلود کردم یه بار دیگه سرچ کنی پیداش می کنی

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
هر چی باشه از "سامی پلاست" بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
الان فهمیدی مشکلش چیه؟ میشه یه توضیح بدی واسه بچه ها؟! عمران اگه فهمیده باشی !! اسف بارررررررر فکر نمبکنم حداقل تو ایران تو contact ما اینفدر شماره باشه یا اینقدر در حال تماس باشیم که نیازی به این کار باشه !! اونایی هم که کارشون با تلفن اگر دقت کرده باشید گوشی هوشمند دست نمیگیرند با یه 1100 هم کارشون راه میوفته !

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
پس آخفون یه همچین مشکل اسف باری داره!!!