خانهاخبار
بنچ مارک ها مشخصات Moto X+1 را برملا کردند

بنچ مارک ها مشخصات Moto X+1 را برملا کردند

جی اس ام: به معرفی نسل دوم پرچمدار موتورولا نزدیک می‌شویم، پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که این گوشی که نام آن Moto X+1 است به پردازنده اسنپدراگون 800 مجهز است اما دیتاهایی که از یک بنچ مارک به نام گیک بنچ منتشر شده نشان می‌دهد که شایعات قبلی درست نبوده‌اند.
۱۳۹۳/۵/۲۰

جی اس ام: به معرفی نسل دوم پرچمدار موتورولا نزدیک می‌شویم، پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که این گوشی که نام آن  Moto X+1 است به پردازنده اسنپدراگون 800 مجهز است اما دیتاهایی که از یک بنچ مارک به نام گیک بنچ منتشر شده نشان می‌دهد که شایعات قبلی درست نبوده‌اند.

 

این بنچ مارک نشان می‌دهد که یک گوشی با کد Motorola XT1097 که اعتقادها بر این است که همان X+1 است به پردازنده اسنپدراگون 801 با سرعت 2.46 گیگاهرتز مجهز است.

 

این بدان معنی است که X+1 به جدیدترین پردازنده موجود در بازار مجهز است که این استراتژی کاملا با استراتژی سال گذشته موتورولا در معرفی Moto X متفاوت است.

 

شاید اگر می‌دیدیم که در این گوشی پردازنده اسنپدراگون 805 به کار می‌رود خیلی غافلگیر می‌شدیم اما پردازنده اسنپدراگون 801 نیز در پرچمداران سال 2014 به کار رفته است.

 

image

 

دیگر مشخصات این گوشی رم 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی، باتری 2900 میلی آمپری و در نهایت اندروید کیت کت.

 

برای تایید این مشخصات باید تا معرفی رسمی این گوشی توسط موتورولا منتظر باشیم، با همراه باشید تا زمانی که این گوشی معرفی شد مشخصات رسمی آن را با هم ببنیم.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۰
بر عکس تمامی دوستان که از برندهای جدید طرداری میکنن منبه شدتاز شرکت معتبر موتورولا خوشم میاد و همیشه هم طرفدار پر و پا قرصش بودم و هستم ولی متاسفانه چند وقتی هست که رو دور نیست . یادش به خیر به v3i ترکوند بازار رو. به امید روزهای خوب برای موتورولا