خانهاخبار
Naver اعلام کرد بازی‌های هیجان انگیزتری به Line اضافه خواهد شد

Naver اعلام کرد بازی‌های هیجان انگیزتری به Line اضافه خواهد شد

– جی اس ام: کمپانی ژاپنی NAVER صاحب اپلیکیشن پیغام رسان معروف LINE اعلام کرده که در زمینه بازی‌های موبایل ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری می‌کند. لاین پس از ۳ سال فعالیت با ۴۰۰ میلیون مشترک از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیغام رسان بخصوص در آسیا محسوب می‌شود و در زمینه ارتباطات صوتی و متنی سرویس خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند.
۱۳۹۳/۵/۱۸
– جی اس ام: کمپانی ژاپنی NAVER صاحب اپلیکیشن پیغام رسان معروف Line اعلام کرده که در زمینه بازی‌های موبایل ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری می‌کند. لاین پس از ۳ سال فعالیت با ۴۰۰ میلیون مشترک از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیغام رسان بخصوص در آسیا محسوب می‌شود و در زمینه ارتباطات صوتی و متنی سرویس خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند. نقطه قوت و یکی از عوامل موفقیت لاین را شاید بتوان بازی‌ها و استیکرهای آن دانست که داخل اپلیکیشن به کاربران عرضه می‌شود. به نوعی می‌توان گفت پس از محبوبیتی که استیکرهای لاین کسب کردند و همه گیر شدن آن، دیگر اپلیکیشن‌های پیغام رسان نیز دست بکار شدند و استیکرها را به کاربران خود عرضه کردند.
 
image

همچنین بازی‌هایی که داخل لاین وجود دارد از جمله مواردیست که کاربران روی خوشی به آن نشان دادند. این بازی‌ها که داخل اپلیکیشن لاین معرفی شده‌اند بطور مجزا قابل دریافت از اپ استور و گوگل پلی استور هستند و مزیت اصلی آن‌ها بازی کردن بصورت شبکه‌ای با دوستان‌تان در اپلیکیشن لاین است.
لاین ۲۱ جون امسال اعلام کرد که از مرز ۱ میلیارد دانلود را برای اپلیکیشن اصلی و بازی‌های داخلی خود عبور کرده و با وجود استقبال کاربران از بازی‌های عرضه شده تصمیم دارد سرمایه گذاری جدیدی به میزان ۱۰۰ میلیون دلار را روی آن‌ها داشته باشد. 
از جمله بازی‌هایی که در لاین محبوبیت زیادی دارند می‌توان به LINE Cookie Run، LINE Bubble و LINE Rangers اشاره کرد. برای دریافت این بازی‌ها کافیست به قسمت Games در داخل اپلیکیشن لاین مراجعه کنید.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)