خانهاخبار
ساعت هوشمند لوکس HP را ببنید

ساعت هوشمند لوکس HP را ببنید

جی اس ام: ساعت‌های هوشمندی که امروزه در دنیای تکنولوژی می‌بینیم از نظر طراحی چیز زیادی برای گفتن ندارند، اگرچه تلاش‌های اخیر کمپانی‌ای مانند موتو360 باعث شده که وضعیت کمی بهتر شود.
۱۳۹۳/۵/۱۲

جی اس ام: ساعت‌های هوشمندی که امروزه در دنیای تکنولوژی می‌بینیم  از نظر طراحی چیز زیادی برای گفتن ندارند، اگرچه تلاش‌های اخیر کمپانی‌ای مانند موتو360 باعث شده که وضعیت کمی بهتر شود.

 

هر روز کمپانی‌های بیشتری وارد این حوزه می‌شوند که همین امر باعث می‌شود رقابت بیشتر شده و مدل‌های زیباتری از این ساعت‌ها ارائه شوند. کمپانی‌ای که جدیدا قصد ورود به این حوزه را دارد یک کمپانی معروف به نام HP است.

 

اگرچه هنوز هیچ مشخصاتی از این ساعت منتشر نشده است اما برخی از طرح‌های آن منتشر شده که نشان می‌دهد این ساعت بسیار زیبا وجذاب خواهد بود.

 

image

 

HP برای اینکه بتواند در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد با کمپانی Gilt همکاری خواهد کرد و یک ساعت که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS داشته باشد را معرفی کند. وظیفه این ساعت به طور حتم علاوه بر نشان دادن ساعت، دریافت ایمیل‌ها، پیامک‌ها، تماس‌های صوتی در کنار قابلیت ویژه برای کنترل موزیک است.

 

اگر این ساعت قرار است که با سیستم عامل iOS نیز سازگاری داشته باشد بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که ظاهر Google Now را بر روی این ساعت ببینیم و اچ پی باید سیستم عامل مخصوص خود را توسعه دهد.

 

image

 

منبع: Engadget

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
karesh kheli doroste hp