خانهاخبار
ساعت هوشمند HTC در یک ویدیوی رسمی به نمایش گذاشته شد

ساعت هوشمند HTC در یک ویدیوی رسمی به نمایش گذاشته شد

جی اس ام: شاید بتوان گفت که تنها کمپانی‌ای که هنوز وارد دنیای محصولات پوشیدنی نشده، HTC است. اما به نظر می‌آید که این کمپانی به صورت کاملا ساکت و آرام در یک ویدیو نشان داده که می‌خواهد ساعت هوشمند خود را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۳/۵/۱

جی اس ام: شاید بتوان گفت که تنها کمپانی‌ای که هنوز وارد دنیای محصولات پوشیدنی نشده، HTC است. اما به نظر می‌آید که این کمپانی  به صورت کاملا ساکت و آرام در یک ویدیو نشان داده که می‌خواهد ساعت هوشمند خود را به زودی معرفی کند.

 

یک ویدیو توسط اچ تی سی منتشر شده که بخش طراحی این کمپانی را نشان می‌دهد در این ویدیو بر روی میز یکی از کارکنان این قسمت ساعت هوشمندی در ثانیه 35 ویدیو دیده می‌شود که بر روی پایه نگهدارنده قرار گرفته است.

 

برای اینکه بتوانیم ساعت را تشخیص دهیم نیاز است تا بر روی آن زوم کنیم زیرا از فاصله زیاد این ساعت نشان داده می‌شود، با اینکار کیفیت عکس پایین خواهد آمد اما می‌توان تشخیص داد که صفحه ساعت به صورت مربعی است و تقریبا ظاهر ساعت را می‌توان تشخیص داد.

 

این عکس شبیه به عکسی است که پیش از این توسط منبع خبری evleaks منتشر شده بود اما شاید این ساعت یک نمونه اولیه باشد که در نهایت طراحی آن تغییر زیادی داشته باشد، اما چیزی که در این بین مهم است این است که HTC با این حرکت خواسته به ما نشان دهد که این کمپانی در فکر ساخت یک ساعت هوشمند است.

 

image

 

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
In k male htc m8 bood

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
جی اس ام عزیز از تنها چیزی که هیچ حرفی زده نشد ساعت هوشمند بود

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳
عجب ساعتیییییییییی وای چقد قشنگ بود من میخوامش تو ایران چنده؟!!! مثل m8 بود ساعته وای

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳
منم ساعت ندیدم فکر کنم اشتباهی فیلمو گذاشتن در هر صورت HTC سلطانه همه گوشیاست از همه نظر راضیت میکنه من از همه گوشیا داشتم اما هیچ کدوم مثل Htc one منو راضی نکرد زنده باد گوشی سال 2013 .زنده باد برند قوی HTC

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲
حالا شما خودتون رو کنترل کنید.ایشالا همینطوره که می فرمایید