خانهاخبار
Xiaomi دستبند هوشمند خود را با قیمت 13 دلار معرفی کرد

Xiaomi دستبند هوشمند خود را با قیمت 13 دلار معرفی کرد

جی اس ام: Xiaomi که به عنوان پرطرفدارترین کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند است امروز وارد دنیای محصولات پوشیدنی شد. این کمپانی امروز دستبند هوشمندی با به نام CNY79 تنها با قیمت 13 دلار را معرفی کرد.
۱۳۹۳/۴/۳۱

جی اس ام: Xiaomi که به عنوان پرطرفدارترین کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند است امروز وارد دنیای محصولات پوشیدنی شد. این کمپانی امروز دستبند هوشمندی با به نام CNY79 تنها با قیمت 13 دلار را معرفی کرد.

 

Mi Band سنسورهایی دارد که برای جمع آوری دیتاهای مختلف سلامتی به کمک کاربر می‌آید و به علاوه به عنوان زنگ بیدار باش نیز عمل می‌کند.

 

مدیر عامل Xiaomi امروز بر روی صحنه رفت و این دستبند هوشمند را معرفی کرد، این دستبند هوشمند می‌تواند تا 30 روز شارژ را در خود نگه دارد به علاوه اینکه به ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن نیز مجهز است.

 

ویژگی دیگر این دستبند این است که Mi Band حتی می‌تواند قفل صفحه گوشی‌های هوشمند Xiaomi را باز کند.

 

اما گذشته از تمام امکاناتی که این دستبند دارد مهمترین ویژگی این دستبند این است که قیمت آن پایین است و در عین حال در رنگ‌های متفاوت و زیبای ارائه خواهد شد.

 

Xiaomi برنامه‌های دیگری برای این دستبند هوشمند دارد، به طور مثال قصد دارد از این دستبند به عنوان کد شناسایی شخص استفاده کند تا به طور مثال زمانی شخص به خانه خود نزدیک می‌شود درب منزل باز شود.

 

عکس‌های این دستبند را در ادامه مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
برند xiaomi بجز کشور چین در سایر نقاط دنیا شناخته شده نیست و فروش چندانی نداره منتها جمعیت چین یک میلیارد و سیصد میلیون نفره یعنی معادل با یک پنجم جمعیت دنیا . بنابر این هر محصولی که در داخل چین پرفروش باشه ، از لحاظ آمار فروش در ردیف محصولات پرفروش جهان قرار میگیره حتا اگه در سایر نقاط جهان شناخته شده نباشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
دوست عزیز ، برند xiaomi بجز کشور چین در سایر نقاط دنیا شناخته شده نیست و فروش چندانی نداره منتها جمعیت چین یک میلیارد و سیصد میلیون نفره یعنی معادل با یک پنجم جمعیت دنیا . بنابر این هر محصولی که در داخل چین پرفروش باشه ، از لحاظ آمار فروش در ردیف محصولات پرفروش جهان قرار میگیره حتا اگه در سایر نقاط جهان شناخته شده نباشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳
بیاد ایران میشه حداقل 300 هزار تومن!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳
دوست عزیز ; گوگل translate به صورت ( شاوومی) تلفظش میکنه ..

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
دوست گرامی این کمپانی فقط تو کشور چین پرفروش و پرطرفداره و تو کشورای دیگه همچنان گمنامه اما توجه داشته باشین کشور چین بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون جمعیت داره که به تنهایی نزدیک به یک پنجم جمعیت دنیا رو تشکیل میده به همین علت محصولات هر شرکتی که در بین جمعیت چین بیشترین محبوبیت و آمار بالای فروش رو در دست داشته باشه در مقیاس جهانی جزو شرکت های محبوب و پرفروش قرار میگیره ولو اینکه در سایر کشورهای دنیا گمنام باشه [آرتین]