خانهاخبار
سرانجام بازی واقعیت افزوده Ingress به آی او اس آمد

سرانجام بازی واقعیت افزوده Ingress به آی او اس آمد

– جی اس ام: بازی واقعیت افزوده Ingress سرانجام به اپ استور آمد. این بازی که در آپریل سال گذشته در گوگل پلی استور عرضه شده بود قرار بود در اکتبر سال پیش برای کاربران آی او اس نیز عرضه شود که این انتشار تا امروز به تأخیر افتاده بود!
۱۳۹۳/۴/۲۳
– جی اس ام: بازی واقعیت افزوده Ingress سرانجام به اپ استور آمد. این بازی که در آوریل سال گذشته در گوگل پلی استور عرضه شده بود قرار بود در اکتبر سال پیش برای کاربران آی او اس نیز عرضه شود که این انتشار تا امروز به تأخیر افتاده بود.
در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های واقعیت افزوده یا همان Augmented Reality شما با دنیای واقعی اطراف خود درگیر هستید. در این اپلیکیشن‌ها عملکرد اپلیکیشن و پردازش اطلاعات براساس صحنه‌ها و اطلاعات واقعی دنیای اطراف ما انجام می‌شود. به عنوان یک نمونه خوب می‌توانیم از اپلیکیشن واقعیت افزوده روزنامه همشهری که چندی پیش در معرفی کردیم نام ببریم.
 
image

در این بازی پس از باز کردن آن با گرفتن دوربین گوشی روی ساختمان‌ها و فضای واقعی اطراف اطلاعات موجود درباره آن‌ها وارد بازی می‌شود و شما باید ادامه بازی را با کمک راهنمای آن دنبال کنید. البته لازم نیست که برای انجام بازی همیشه در همان محیط واقعی قرار داشته باشید. بلکه می‌توانید پس از ورود اطلاعات به بازی ادامه آن را در منزل انجام دهید.
در Ingress کاربران به دو دسته روشنفکران و گروه مقاومت تقسیم می‌شوند. این بازی که به صورت واقعیت افزوده در دنیای واقعی اطراف ما در جریان است داستان، بوجود آمدن یک نیروی غیرطبیعی و عجیب را دنبال می‌کند. گروه روشنفکران قصد دارند از این نیرو استفاده بهینه داشته باشند و گروه مقاومت قصد دارند بشریت را از تأثیر این نیرو حفظ کنند.
راهنمای این بازی به صورت دائم توسط تیم توسعه دهنده و کاربرانی که مشغول بازی هستند کامل می‌شود پس اگر قصد دارید این بازی را شروع کنید حتما راهنمای آن را مطالعه کنید. راهنما شامل اطلاعاتی می‌شود که برای ورود به نبر در موقعیت مکانی خودتان دارید. اطلاعاتی از خود Ingress، فرقه‌ها، رابط کاربری، آیتم‌های مورد استفاده در بازی، پیوند‌ها، اطلاعیه‌ها و نحوه محاسبه مراحل بازی که دانستن همه برای پیشروی در بازی ضروری هستند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۵
:)))) راس میگی ! اون بازیی پشه اِ

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
چه بازیه عجیبی!

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
بعد بیایید اندروید رو مسخره کنید خودتون که عقب ترید

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
من سه چهارسال پیش گوشی نوکیا3230داشتم.روش بازی واقعیت افزوده نصب بود