خانهاخبار
کارگردان انیمیشن فیلم Her بازی Mountain را منتشر می‌کند

کارگردان انیمیشن فیلم Her بازی Mountain را منتشر می‌کند

جی اس ام: اگر شما هم فیلم Her ساخته Spike Jonze را دیده‌اید حتما تأیید می‌کنید که یکی از لحظات خاطره انگیز و جذاب در آن لحظات مربوط به بازی Alien Child است. David OReilly کارگردان بخش انیمیشن فیلم Her که خالق بازی خیالی Alien Child بود حالا اولین بازی واقعی خود به نام Mountain را ساخته است
۱۳۹۳/۴/۱۱

جی اس ام: اگر شما هم فیلم Her ساخته Spike Jonze را دیده‌اید حتما تأیید می‌کنید که یکی از لحظات خاطره انگیز و جذاب در آن لحظات مربوط به بازی Alien Child است. David OReilly کارگردان بخش انیمیشن فیلم Her که خالق بازی خیالی Alien Child بود حالا اولین بازی واقعی خود به نام Mountain را ساخته است و قصد دارد به زودی آن را برای کاربران iOS با قیمت ۹۹ سنت در اپ استور قرار دهد و در آینده برای پلتفرم PC و Mac نیز عرضه کند.
 

image


OReilly در توصیف بازی خود گفته است در Mountain می‌توانید «تمام توهمات پیچیده و تاریک تان را زندگی کنید!». نکته جالب اینکه کاربران در این بازی می‌توانند از طریق دستگاه iOS خود ملودی‌های دلخواه را وارد بازی کنند که براساس آن موزیک و جو بازی تغییر خواهد کرد.
امیدواریم تجربه انجام این بازی بسیار جذاب‌تر از چیزی باشد که در مورد آن فهمیده‌ایم. ما به محض آماده شدن این بازی برای دانلود همینجا در شما را مطلع خواهیم کرد.
منبع: appadvice
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۳
با همون امکانات یعنی میشه با شخصیت بازی حرف زد یعنی علم هوش مصنوعی اینقدر پیشرفت کرده؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۲
کاش برا آندروید هم بذاره....

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۲
سلام ، این بازی که منتشر شده !!! اگه قشنگه دانلود کنیم؟ https://itunes.apple.com/us/app/mtn/id891528055?ls=1&mt=8

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۱
اينم لينكش:https://itunes.apple.com/us/app/mtn/id891528055?mt=8