خانهاخبار
بارومتر را به لیست شایعات آیفون 6 اضافه کنید

بارومتر را به لیست شایعات آیفون 6 اضافه کنید

جی اس ام: به احتمال قوی در فصل پاییز باید منتظر موجی عظیم از محصولات پوشیدنی اپل و برنامه‌هایی در مورد سلامتی و سنسورهای جدید برای محصولات اپل هستند باشیم.
۱۳۹۳/۳/۳۰

جی اس ام: به احتمال قوی در فصل پاییز باید منتظر موجی عظیم از محصولات پوشیدنی اپل و برنامه‌هایی در مورد سلامتی و سنسورهای جدید که مخصوص محصولات اپل هستند باشیم.

 

اما شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده و توجه ما را به خود جلب کرده در مورد آیفون 6 است. این شایعات ادعا می‌کنند که باید منتظر ارائه سنسور بارومتر و فشار هوا در آیفون 6 باشیم. این سنسور می‌تواند برای کوهنوردی، پیاده روی و فعالیت‌های دیگر استفاده شود.

 

توسعه دهندگان از روی iOS8 و آخرین نسخه X Code 6 به امکان حضور سنسور بارومتر در آیفون 6 پی برده‌اند که بر اساس گزارش‌ها API (رابط برنامه نویسی اپلیکیشن) جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد با استفاده از سخت افزاری جدید گوشی می‌تواند فشار هوا را اندازه گیری کند.

 

بارومتر را به لیست شایعات آیفون 6 اضافه کنید

 

توسعه دهندگان این API جدید را در آیفون 5S آزمایش کردند اما جواب منفی بود که این موضوع نشانگر این است که اپل می‌خواهد در دستگاه‌های مبتنی بر iOS جدید خود این سخت افزار را معرفی کند.

 

بارومتر که برای اندازه گیری فشار هوا، دمای هوا و دیگر دیتاهای مربوط به آب و هوا به کار می‌رود پیش از این در دستگاه های اندرویدی دیده شده بود اما این برای اولین بار است که در یک گجت اپلی شاهد حضور این ویژگی خواهیم بود.

 

نظر شما چیست؟ آیا اپل از این ویژگی در آیفون 6 و یا در ساعت هوشمند خود استفاده خواهد کرد و پاییز شاهد معرفی محصولاتی با کارآیی متفاوت از اپل خواهیم بود؟

 

منبع: techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲
بازم اپلداره از روى اندروىد کپى بردارى مىکنه با اىن که اىن کارش خىلى جالبه و مىتونه براى خىلى از افراد به درد خور باشه کىفىتش خوبه امکاناتشم هر روز داره بهتر مىشه ببىنم به چه قىمتى مىاد تو اىران

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۱
هیچ چیزی از اپل دور از انتظار نیست به احتمال زیاد میزاره

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۱
این گچت جدیدی برای طرفدارای اپل محسوب میشه، چون در نوت 3 سامسونگ این جت استفاد شده گجت جدید نیست.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
احتمالش به اندازه احتمال صفحه نمایش بزرگتر زیاده .

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
مثل هميشه شايعست..........100% فقط درازش ميكنه همين!