خانهاخبار
نوکیا یک لانچر برای اندروید با نام زی لانچر معرفی کرد

نوکیا یک لانچر برای اندروید با نام زی لانچر معرفی کرد

جی اس ام: اکنون که تمام حق و حقوق بخش دیوایس و سرویس‌های تجاری نوکیا در مالکیت مایکروسافت قرار گرفته است، نوکیا این امکان را دارد تا در فضای موبایلی مانور بیشتری داشته و آزاد تر از گذشته عمل کند.
۱۳۹۳/۳/۲۹

جی اس ام: اکنون که تمام حق و حقوق بخش دیوایس و سرویس‌های تجاری نوکیا در مالکیت مایکروسافت قرار گرفته است، نوکیا این امکان را دارد تا در فضای موبایلی مانور بیشتری بدهد و آزاد تر از گذشته عمل کند.

 

برای اولین تجربه، امروز نوکیا یک لانچر جدید با نام Z  (زی لانچر) را برای سیستم عامل اندروید ارائه کرد. در این لانچر در صفحه گوشی داک برنامه‌ها در پایین  و ساعت و تاریخ نیز در گوشه سمت چپ بالا نمایش داده می‌شوند. در کنار این تزئینات برنامه‌های تقویم که هنوز زمان آن‌ها فرا نرسیده در سمت راست و بالای صفحه به نمایش در می‌آیند.

 

فضای خالی که بین این دو قسمت بر روی صفحه نمایش وجود دارد نیز برای نمایش برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را از آن‌ها دارید، دفترچه تلفن و وبسایت‌ها استفاده خواهد شد.

 

image

 

بر اساس وعده‌ای که داده شده این برنامه کارهای روزانه شما را یاد خواهد گرفت و برنامه‌ها و امکاناتی را به شما نمایش خواهد داد که به طور حتم به آن‌ها در طول روز بیشتر نیار دارید.

 

یکی دیگر از امکانات جالب این لانچر این است که اگر به طور مثال حرف S را بر روی صفحه با انگشت خود بنویسید برنامه‌هایی که ابتدای نام آن‌ها S باشد و افرادی که فامیل آن‌ها در درفترچه تلفن شما با S شروع می‌شود را به شما نشان خواهد داد.

 

اما خبر بد این است که این برنامه هنوز در بازار گوگل پلی قرار نگرفته و به نوعی عمومی نشده است. برای دریافت برنامه باید در سایت برنامه ثبت نام کنید تا بتوانید نسخه محدود بتا را دریافت کنید. اما نکته اینجاست که به علت نامعلوم در حال حاضر دانلود امکان پذیر نیست.

 

منبع: the next web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
حتما دانلود کنید خیلی خوب روش کار شده البته اینم در نظر بگیرید که هنوز در حال توسعه هست ولی بازم هیچ باگ یا مشکلی نداره کاربردشم خوبه و مثل بقیه لانچر ها نیس

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
لانچر های نوکیا هم مثل خود گوشیاش فوق العادس.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
من گرفتم و اضلا جالب نبود.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
وقتی گوشی اندرویدی نوکیا رو گرفتم دستم از زندگی سیر شدم واقعا برای این غول موبایل که اینهمه باهاش خاطره داریمو یه زمانی چی بود الان چی شده متاسفم

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
آفرینبه نوکیا که به همه چیزتخصصی نگاه می کنه