خانهاخبار
6 اسباب بازی فوق العاده قابل کنترل با موبایل

6 اسباب بازی فوق العاده قابل کنترل با موبایل

در دنیا دو نوع اسباب بازی وجود دارد، یکی اسباب بازی‌هایی هستند که مخصوص افراد کم سن و سال است، دیگری اسباب بازی‌هایی هستند که مخصوص افراد بزرگسال است. آن دسته از اسباب بازی‌هایی که برای بزرگسالان هستند پیچیده تر هستند.
۱۳۹۳/۳/۵

در دنیا دو نوع اسباب بازی وجود دارد، یکی اسباب بازی‌هایی هستند که مخصوص افراد کم سن و سال است، دیگری اسباب بازی‌هایی هستند که مخصوص افراد بزرگسال است. آن دسته از اسباب بازی‌هایی که برای بزرگسالان هستند پیچیده تر هستند.

 

امروز در می‌خواهیم تعدادی از این اسباب بازی‌ها را به شما نشان دهیم که شما می‌توانید آن‌ها را توسط گوشی هوشمند خودتان کنترل کنید و به عبارتی این اسباب بازی‌ها یک برنامه برای کنترل خودشان دارند.

 

 

1 – SmartPlane

 

این هواپیما از طریق یک برنامه ساده که هر کاربری عادی می‌تواند با آن کار کند کنترل می‌شود، در حال حاضر این برنامه تنها برای iOS وجود دارد، اما نسخه اندروید آن نیز در راه است. گوشی هوشمند شما این قابلیت را دارد که وضعیت هواپیما را آنالیز کند و به طور خودکار وضعیت پرواز آن را اصلاح کند. قیمت این دستگاه 49.99 یورو است.

 

6 اسباب بازی فوق العاده که با گوشی تلفن خود می‌ توانید کنترل کنید

 

2 - Sphero 2.0

 

این توپ کوچک وسیله سرگرمی خوبی است، با برنامه‌ای که بر روی موبایل شما نصب می‌شود می‌توانید این توپ را حرکت دهید، بچرخانید و رنگ آن را نیز عوض کنید، این توپ کوچک ضد آب است و در آب نیز می‌تواند بچرخد اما برای اینکه بر روی آب حرکت کند باید کاوری مخصوص را بر روی آن بکشید تا روی آب بماند. بیش از 30 برنامه برای این توپ کوچک که در هر ثانیه می‌تواند 2 متر به جلو حرکت کند ساخته شده است. قیمت 99 دلار

 

image

 

3 - Griffin Moto TC Rally

 

این ماشین کوچک که با USB شارژ می‌شود رانندگی در دنیای واقعی و هیجان بازی‌های رایانه‌ای را با هم ادغام کرده است.با این ماشین شما هم این امکان را دارید تا به صورت شخصی با ماشین خود بازی کنید و هم این امکان را دارید که با دوستان خودتان مسابقه بدهید و در مسابقه به صورت مجازی به آن‌ها حمله کنید و یا از توبو شارژ استفاده کنید. این ماشین در حال حاضر تنها با دستگاه‌های iOS  که از بلوتوث 4.0 LE پشتیبانی می‌کنند سازگار است. قیمت 99.99 دلار

 

image

 

4 - Griffin Helo TC

 

این هلیکوپتر کوچک برای شادی شما و بازی کردن در بیرون از خانه طراحی شده است. از طریق iOS و اندروید می‌توانید این وسیله را کنترل کنید و در ضمن این امکان وجود دارد که تا 3 برنامه پرواز را برای آن ذخیره کرد.

 

قیمت 49.99 دلار

 

image

 

5 - Rover Revolution

 

جاسوسی از دیگران کار راحتی است اگر که شما این ماشین را در اختیار داشته باشید. این ماشین بر روی خود یک دوربین دارد که قابلیت چرخش دارد و به ویژگی دید در شب نیز مجهز است. شما با استفاده از برنامه‌ای که برای این وسیله طراحی شده می‌توانید از طریق iOS و اندروید تا 45 متر این وسیله را کنترل کنید.

 

قیمت 199 دلار

 

image

 

6 - AR.Drone 2.0

 

مطمئن باشید که هیچ دستگاهی بهتر از این برای یک دوستدار تکنولوژی وجود ندارد، این وسیله به 4 موتور پروانه‌ای مجهز است که بر روی آن نیز یک دوربین وجود دارد این دوربین می‌تواند با کیفیت 720p فیلم گرفته و عکس نیز تهیه کند. این وسیله می‌تواند تا 182 متر ارتفاع بگیرد. قیمت 250 دلار

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۶
این اسباب بازی ها خیلی خوب است مانند این اسباب بازی که دوربین دارد

محمدحسین

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
برام بفرستید

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
سلام این توپ به روش التقا شارژ میشه...و هیچ روزنه ای نداره.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۹
یه جوری نوشتی حیف برا ایران نداشت انگار قبلا داشت!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۸
کسی می دونه اون توپه چطوری شارژ میشه؟ آخه ضد آبه واسه همین برام سوال شده!!