خانهاخبار
دلیل اصلی مشتریان برای انتخاب گوشی هوشمند خودشان چیست؟

دلیل اصلی مشتریان برای انتخاب گوشی هوشمند خودشان چیست؟

کمپانی تحقیقاتی و تحلیلگر IDC تحقیقی را بر روی 50000 هزار شخص که گوشی موبایل دارند در 25 کشور دنیا انجام داده است.
۱۳۹۳/۳/۳

کمپانی تحقیقاتی و تحلیلگر IDC تحقیقی را بر روی 50000 هزار شخص که گوشی موبایل دارند در 25 کشور دنیا انجام داده است. هدف اصلی در این تحقیق این بوده که محرک اصلی این افراد در انتخاب یک گوشی موبایل چه چیزی است. شما تصور می‌کنید که محرک اصلی در انتخاب این افراد چه چیزی بوده است؟

 

دلیل اصلی مشتریان برای انتخاب گوشی هوشمند خودشان چیست؟

 

به گزارش جی اس ام، تنها 37 درصد از خریداران اندروید جستجوی خود را تنها به سیستم عامل خلاصه کردند که این نسبت برای خریداران آیفون 32 درصد بوده است.

 

اگر به جدولی که توسط این کمپانی منتشر شده توجه کنید متوجه خواهید شد که 56 درصد کاربران اندروید و 53 درصد کاربران ویندوزفون انتخاب خود را بر اساس عمر باتری انجام داده‌اند.

 

image

 

اما بر خلاف تصوری که همه ما داریم، کاربرانی که بر اساس راحتی استفاده، موبایل خود را انتخاب کرده‌اند به سمت اندروید نرفته‌اند و بیشتر به سمت iOS و ویندوزفون جذب شده‌اند، 38 درصد کاربرانی که به دنبال راحتی استفاده از موبایل بوده‌اند به سمت ویندوزفون و 39 درصد به سمت آیفون رفته‌اند.

 

برند موبایل نیز نقشی مهم در انتخاب گوشی موبایل داشته، 32 درصد خریداران آیفون به علت نام این کمپانی به سمت انتخاب آیفون رفته‌اند و تنها 25 درصد خریداران اندروید و ویندوزفون برای نام برندهای این موبایل‌ها به سمت آن‌ها رفته و آن‌ها را انتخاب کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
می خواستم بگم که خیلی خیلی خوب میشد چند تا سیستم عامل رو گوشی نصب میشد دیگه خیلی خیالمون راحت میشد از بابت سیستم عامل یا حدقل قابل تغییر بود ! هر کی موافقه لایک کنه دوست دارتون JA

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
be nazare man apple 100% baghie 0% man khodam ham android daram ham ios ye chiz fahmidam ke migam

مهمان

۱۳۹۳/۳/۵
برای خانوما رنگ گوشی (مهم اینه که صورتی باشه!) برا آقایونم قیمت گوشی!!!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۴
خوب بده دیگ عزیز....... مردم نرفتن اندروید اومده طرف مردم!اندروید یک سیستم عامل هک شده است...اینم میدونی که 97% فایل های مخرب برا اندرویده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۴
man k wifi rahat vasl mishe moshkel az jaye dgas sorate wifi esham foghol ade ziade :)