خانهاخبار
پیش بینی محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۴

پیش بینی محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۴

این روزها با نزدیک تر شدن به کنفرانس اپل بازار شایعات پیرامون این شرکت و محصولات آینده آن بسیار داغ است. در این پست به پیش بینی محصولاتی که اپل ممکن است در سال ۲۰۱۴ معرفی کند پرداخته ایم.
۱۳۹۳/۱/۲۴

این روزها با نزدیک تر شدن به کنفرانس اپل بازار شایعات پیرامون این شرکت و محصولات آینده آن بسیار داغ است. در این پست به پیش بینی محصولاتی که اپل ممکن است در سال ۲۰۱۴ معرفی کند پرداخته ایم. 

به گزارش و به نقل از Forbes ، نقشه راه اپل در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که اپل تنها به معرفی آیفون ۶ نخواهد پرداخت و امسال شاهد محصولات دیگری نظیر آی پد با مشخصاتی قوی تر، مک بوک ایر جدید، آی واچ و اپل تی وی جدید خواهیم بود. اما بگذارید نگاهی به این نقشه راه و زمان ارائه محصولات جدید اپل بپردازیم :

 

image

همانطور که مشاهده می کنید بر اساس این نقشه راه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ و در اواخر آن شاهد نسخه ارزان قیمت از آپگرید آی مک خواهیم بود. اما در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ در ابتدا معرفی آی پد مینی و آی پد ایر جدید را داریم و سپس اپل ساعت هوشمند خود در دو سایز مختلف را معرفی خواهد کرد. در نهایت سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ با معرفی آخرین نسخه از آیفون که صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد داشت به پایان می رسد. اما در سه ماهه چهارم سال شاهد معرفی اپل تی وی جدید خواهیم بود و سپس شاهد معرفی مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو ارتقا یافته هستیم. اما به نظر می آید اپل در پایان سه ماهه چهارم نیز معرفی آیفون ۵.۵ اینچی را خواهد داشت تا پایان سال ۲۰۱۴ برای طرفداران گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ، سال خوبی باشد. اما در زیر پیش بینی مختصری درباره تعدادی از محصولات اپل که در سال جاری معرفی خواهد شد و جزئیات مربوط به آن پرداخته ایم:
 

  1. ساعت هوشمند اپل ( آی واچ ) : تقریبا می شود مطمئن بود که پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ زمان معرفی این ساعت هوشمند خواهد بود. ساعتی که با آیفون، آی پد و مک هماهنگ خواهد بود و ظاهری مطابق با مد روز خواهد داشت. طبق پیش بینی های انجام شده صفحه نمایش آی واچ Amoled دارای دو سایز ۱.۳ اینچی و ۱.۵ اینچی خواهد بود. این ساعت مجهز به سنسورهای هوشمند سلامتی خواهد بود و مجهز به تگ ان اف سی است. باتری این ساعت هوشمند بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی آمپر ظرفیت خوهد داشت. ضمنا شارژر این ساعت احتمالا بی سیم خواهد بود. اپل سعی کرده است که ساعت دارای ضخامت کمی باشد و طراحی به روزی داشته باشد. اپل این ساعت را با قیمت های مختلفی عرضه خواهد کرد که گران ترین آن حدودا ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.
     
  2. آیفون 6 : درباره آیفون ۶ پیش از این در بررسی های مفصلی را انجام داده ایم. طبق شایعاتی که در حال حاضر قوی هم هستند آیفون ۶ در دو صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی خواهد بود. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی ۷۵۰*۱۳۳۴ و ۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود. هر دو مدل آیفون 6 مجهز به پردازنده A8 بوده و مجهز به ۱ گیگ رم خواهد بود. ضخامت آیفون ۶ بین ۶.۵ تا ۷ میلی متر خواهد بود. اولین آیفونی که در سال جدید اپل معرفی خواهد کرد آیفون ۴.۷ اینچی خواهد بود و سپس در پایان سال شاهد معرفی آیفون ۵.۵ اینچی نیز خواهیم بود.
     
  3. آی پد ایر ۲ : به نظر می آید نسخه جدید آی پد دارای تاچ آی دی و پردازنده A8 خواهد بود. دوربین آی پد ایر ۲ نیز شاهد بهبود بوده است و رزولوشن آن ۸ مگاپیکسل خواهد بود. 
     
  4. آی پد مینی با صفحه نمایش رتینا : آی پد مینی جدید نیز مانند آی پد ایر از پردازنده A8 استفاده خواهد کرد. 
     
  5. مک بوک ایر ۱۲ اینچی : طبق پیش بینی ها به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی یک مک بوک ایر بسیار باریک است و صفحه نمایش آن را بهبود داده است. 
     
  6. آی مک : آی مک ارزان قیمت دیگر محصول اپل خواهد بود که در سال ۲۰۱۴ شاهد انتشار آن خواهیم بود. به نظر می رسد این اولین محصول معرفی شده اپل در سال ۲۰۱۴ هواهد بود. 

 

به نظر شما کدام یک از این محصولات برای کاربران هیجان انگیزتر خواهد بود؟ آیفون ۶ ، ساعت هوشمند و یا حتی مک بوک ایر با ضخامت بسیار کم ؟

+ منبع : Forbes

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۳۰
به محض ارايه به بازار امريكا چند روز بعد با قيمت نجومي ٦ تا٧ مليون تومان وارد ايران خواهد شد و در ابان و اذر افت قيمت قابل توجهي دارد. Ss

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۸
دوست عزیزی که میگی افت قیمت اپل زیاده عزیزم دلال بازی هیچ ربطی به قیمت شرکت نداره. 5s از اول رونمایی تا الان 599 دلار بوده

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۶
apple ofte gheimate kami dare????? 5s az 4 milion alan reside be 2100. in alan ofte gheimate kamie?????

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۶
دوست عزیز آیفون6 شهریورمعرفی میشه واحتمالاتا آبان به ایران میرسه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۶
اپل محشره.تنهاگوشی تودنیاهست که تا3سال گوشی هاش روازنظرآپدیت ورژنiosساپورت میکنه وخوبی دیگشم اینه که افت قیمت کمی داره.من خودم گلکسی اس2دارم همون زمان باهمین قیمت اس2 میتونستم4اس بخرم ولی گفتم امکاناتش بهتره واس2 خریدم.نه تنها الآن قیمتش پایین اومده آخرین آپدیت هاهم براش نمیاددرحالیکه برای 4اس همین الآن آخرین ورژن ios اومده وقیمت دسته دو4اس هم ازنوی گوشی من گرونتره