خانهاخبار
سرانجام مایکروسافت نسخه آی‌پد مجموعه آفیس را منتشر کرد

سرانجام مایکروسافت نسخه آی‌پد مجموعه آفیس را منتشر کرد

یکی از شایعات قدیمی دنیای آی‌تی که تا به امروز ادامه داشت شایعه انتشار نسخه آی‌پد مجموعه آفیس بوده است. عده‌ای بر این عقیده بودند مایکروسافت برای انحصاری کردن محصولات خود خصوصا تبلت‌ها، این محصول نرم‌افزاری محبوب خود را برای سیستم‌عامل iOS منتشر نخواهد کرد.
۱۳۹۳/۱/۷

یکی از شایعات قدیمی دنیای آی‌تی که تا به امروز ادامه داشت شایعه انتشار نسخه آی‌پد مجموعه آفیس بوده است. عده‌ای بر این عقیده بودند مایکروسافت برای انحصاری کردن محصولات خود خصوصا تبلت‌ها، این محصول نرم‌افزاری محبوب خود را برای سیستم‌عامل iOS منتشر نخواهد کرد. اما این شایعه حالا به واقعیت پیوسته است.

 

image

 

این پیش‌بینی‌ها در ابتدا با عرضه نسخه iOS مجموعه آفیس برای آیفون اشتباه از آب درآمد و در نهایت امروز مایکروسافت رسما اعلام کرد نسخه نهایی آن را روی اپ استور اپل قرار داده و به زودی تایید خواهد شد. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد، مورد استقبال تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز قرار گرفته است و وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به مایکروسافت و  مدیرعامل آن بابت ورود به دنیای آی‌پد خوش‌آمدگویی گفته است و دیالوگ جالب و دوستانه‌ای بین این دو مدیرعامل کمپانی‌های بزرگ دنیا رد و بدل شده است. 

image

 

اما مجموعه Office در کنار مجموعه iWork قرار خواهد گرفت که اپل آن را بر روی سیستم‌عامل مک و iOS عرضه می‌کند و تقریبا کار مشابهی مانند مجموعه Office انجام می‌دهد. در حال حاضر مجموعه iWork رایگان است اما مجموعه Office تنها قابلیت نمایش اطلاعات آن رایگان است و برای ویرایش یا تولید اطلاعات لازم است که مبلغی به عنوان اشتراک ماهیانه پرداخت نمایید. البته شما می‌توانید ۳۰ روز به صورت مجانی از امکانات ویرایش و تولید محتوا استفاده کنید.

 

image

 

بسیاری مجموعه Office را محبوب‌تر از مجموعه iWork می‌دانند و این مسئله هم طبیعی‌ست زیرا تعداد کاربران Office به دلیل پوشش سیستم‌عامل‌های مختلف بسیار بیشتر است. اما باید دید اکنون رقابت Office و iWork بر روی iPad در نهایت به پیروزی کدام یک خواهد انجامید و کدام نزد کاربران محبوب‌تر خواهد بود. ضمنا مجموعه Office بر روی آی‌پد کاملا شبیه به نسخه ویندوزی آن بوده و شما می‌توانید از امکانات آن به صورت کامل استفاده کنید. حالا دیگر ورد ، پاورپوینت و اکسل علاوه بر کامپیوتر بر روی آی‌پد شما نیز خواهند بود. 

 

image

 

حال با انتشار آفیس نسخه آی‌پد، شما به شخصه کار با iWork را ترجیح می‌دهید یا Office ؟

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
موافقم

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۰
انقد نگين افيس،برنامه هاي اب استور خودش بهينه تر وبراي ديوايساي جديد مجانبه نه مث افيس كه سالانه١٠٠دلار بايد بدي

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۰
office is better

مهمان

۱۳۹۳/۱/۹
Man Ke Microsoft Office Ro Instal Kardam Emrooz Free Bood Khoda Ro Che Didi Shayad 1 Week Dige Natoonesti Az Appstore Free Instal Koni Un Moghe Majboor Mishi Bekhari Ya Beri Crack Shode Nasb Koni

مهمان

۱۳۹۳/۱/۸
با تشکر از تیم خبری این سایت اگه ارزون باشه فک کنم بشه با این اپل گیفت ها خرید . خدا کنه یه قیمتی بذارن که هوش از سر آدم نپره . وگرنه باید به همون نرم افزارای اپل بسنده کنیم . یه نکته ی مهم هم اینه که اصلا فارسی پشتیبانی میکنه . من یه زمانی نوکیا n8 داشتم . تازه خبر همکاری مایکروسافت با نوکیا اومده بود . مایکروسافت هم آفیس رو مجانی گذاشته بود برای گوشی های سیمبین . مشکلش این بود که فارسی پشتیبانی نمی کرد .