خانهاخبار
مسافرتی لذت بخش در نوروز با اپلیکیشن‌های مخصوص سفر

مسافرتی لذت بخش در نوروز با اپلیکیشن‌های مخصوص سفر

سال نو و تعطیلات عید نوروز هر ساله در ایران بهانه ای برای مسافرت و تفریح است.این روزها تکنولوژی نحوه ی سفر را متحول کرده است. همراه داشتن یک گوشی هوشمند و چند برنامه ساده، سفر شما را، آگاهانه تر و ساده تر می‌کند. پس اگر قصد سفر دارید با ما و چند اپلیکیشن کاربردی همراه باشید.
۱۳۹۲/۱۲/۲۹

سال نو و تعطیلات عید نوروز هر ساله در ایران بهانه ای برای مسافرت و تفریح است.این روزها تکنولوژی نحوه ی سفر را متحول کرده است. همراه داشتن یک گوشی هوشمند و چند برنامه ساده، سفر شما را،  آگاهانه تر و ساده تر می‌کند. پس اگر قصد سفر دارید با ما و چند اپلیکیشن کاربردی همراه باشید.

 

1- با نقشه های کاغذی خداحافظی کنید.

 

 

image

 

معمولا اولین وسیله ای که هنگام سفر به آن نیاز پیدا میکنیم نقشه است.اگر تصمیم دارید به مکان جدیدی سفر کنید و شهر را نمیشناسید به شما پیشنهاد می‌کنیم نقشه آفلاین شهرهای ایران را دانلود کنید. این برنامه به شما کمک میکند بدون نیاز به اینترنت حتی در جاده به سادگی مکان مورد نظر خود را بیابید و از اتلاف وقت جلوگیری و  از پرس و جو از اطرافیان بی نیاز شوید.بهترین نقشه موجود نقشه گوگل است که آخرین بروزرسانی آن را میتوانید از اینجا دانلود کنید.(دانلود آخرین بروزرسانی نقشه گوگل)

 

2-  چمدان خود را فراموش نکنید.

 

image

 

"چمدان " ابزاری است که جمع‌آوری ملزومات سفر را برایتان ساده و مدرن می‌کند، تا مطمئن باشید که چیزی را جا نگذاشته‌اید.

در «چمدان» امکان ساختن و مدیریت «چِک‌لیست»‌های مختلف برای سفر وجود دارد. می‌توانید چک‌لیست خودتان را بسازید، یا از چک‌لیستی که با توجه به مشخصات، نوع سفر و همراهانتان به شما پیشنهاد می‌شود، استفاده کنید؛ و حتی با فعال سازی آلارم مطمئن شوید هیچ چیزی را جا نمی‌گذارید. (دانلود چمدان)

 

3- از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

image

 

برنامه لذت سفر دیتابیس جامعی از اطلاعات هتل ها، قیمت ها و امکان مقایسه هتل ها با یکدیگر است.همچنین معرفی شهرها به همراه گالری عکس همچنین معرفی جاذبه های گردشگری و موقعیت روی نقشه و امکانات متنوع دیگری است. (دانلود لذت سفر)

 

4- مکان های گردشگری که در نزدیکی شما هستند را از دست ندهید

 

image

 

در نزدیکی برنامه ای است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شما فهرستی از اماکن فرهنگی، تاریخی و مهم نزدیک به شما را ارائه می‌دهد.

با استفاده از این برنامه به سادگی و اتصال به اینترنت به اطلاعات مراکز مهم نزدیک خود دسترسی دارید. (دانلود در نزدیکی)

 

5- عید بریم شمال؟

image

اگر برای تعطیلات قصد سفر به خطه ی شمالی کشور و استان مازندران و گیلان را دارید این برنامه به شما کمک میکند تا مکان هایی از مازندران و گیلان را تجربه کنید که تا به حال ندیده اید.

در این برنامه جالب ابتدا اطلاعات کامل مکان های بکر و طبیعت زیبای شمال کشور را در اختیار میگذارد سپس آدرس و مسیر رسیدن به آن مکان را توضیح می‌دهد.به علاوه عکس های زیبایی را از این مکان در اختیار شما میگذارد تا از آن‌ها لذت ببرید. (دانلود عید بریم شمال مازندران)  (دانلود عید بریم شمال گیلان)

 

6- مشهد را سه بعدی ببینید.

 

image
 

 

اگر هم قصد سفر زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس را دارید.برنامه کجا؟ پاسخگوی کامل به سوالات شماست.این برنامه راهنمای سه بعدی مشهد مقدس به همراه نقشه آفلاین و همچنین راهنمای جامع مراکز تفریحی، فروشگاه ها و رستوران ها و ... است.برای استفاده از این برنامه  کافی است دوربین تلفن همراه یا تبلت خود را به هر طرف که مایلید از اطلاعات مراکز اطراف آن آگاهی یابید و به واقعیت افزوده برسید، بگیرید. اکنون مشاهده می کنید که برروی صفحه تبلت یا تلفن همراه شما آیکونهایی از مراکز مختلف مانند بیمارستانها،رستورانها،ایستگاههای مترو و اتوبوس، مراکز خرید، مراکز اداری، بانکها و... به نمایش در می آید که با انتخاب هر یک از این آیکونها می توانید اطلاعات کاملی از مرکز مورد نظر بدست آورید. ( دانلود کجا؟ )

 

7- نگران بنزین خودروی خود نباشید 

 

image

 

اولین کاری که راننده بعد از نشستن در ماشین و قبل از سفر انجام می‌دهد، زدن بنزین است. طبعا همه دوست دارند نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین را انتخاب کنند. آی‌بنزین راه حل شماست. این اپلیکیشن که در ابتدا کار خود را در شهر تهران آغاز کرد اکنون تعداد شهرهای بیشتری را پوشش می‌دهد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین به خود را مشاهده و به سمت آن مسیریابی کنید. این اپلیکیشن هم برای iOS و هم اندروید توسعه داده شده است که نسخه iOS را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. ضمنا نسخه اندرویدی این اپلیکیشن را هم می‌توانید از جی‌اس‌ام دریافت کنید. این‌ها تعدادی از اپلیکیشن‌هایی بودند که در سفر می‌توانند به شما کمک کنند.

 

به نظر شما چه اپلیکیشن مفید دیگری در زمینه سفر وجود دارد؟  تیم جی‌اس‌ام برای شما سفرهای نوروزی خوبی را آرزو دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

یوسف

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
بهترین برنامه ای که من دانلود کردم ایران ایزی تراول هست که اصلا معرفی نکردید. شاخه واسه خودش

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲
ميشه اسم برنامه اش رو بنويسين

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱
خوب بود.کاربردی اگه باشن خوبه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱
با سلام ولی جای نرم افزار قوی sygic خالیه!! جاتون خالی تمام کشورو باهاش گشتیم.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۹
فوق العاده بود! عیدی قشنگی از بچه های خوب جی اس ام مرسی