خانهاخبار
راهکار جدید اپل؛ آیفون فایو سی 8 گیگ معرفی شد

راهکار جدید اپل؛ آیفون فایو سی 8 گیگ معرفی شد

در روزهای گذشته در در این باره خواندیم که پیش‌بینی‌های اپل در رابطه با فروش آیفون 5 سی محقق نشده است.اما به نظر می‌آید اپل برای حل این مشکل راهکار جدیدی را اندیشیده است. به گزارش و به نقل از منابع معتبر اروپایی، اپل قصد دارد در روزهای آینده نسخه 8 گیگابایتی آیفون را عرضه کند.این نسخه به دلیل کمتر بودن حجم حافظه داخلی از نسخه قبلی ارزان تر است.
۱۳۹۲/۱۲/۲۶

 در روزهای گذشته در در این باره خواندیم که پیش‌بینی‌های اپل در رابطه با فروش آیفون 5 سی محقق نشده است.اما به نظر می‌آید اپل برای حل این مشکل راهکار جدیدی را اندیشیده است.

 

به گزارش و به نقل از منابع معتبر اروپایی، اپل قصد دارد در روزهای آینده نسخه 8 گیگابایتی آیفون را عرضه  کند.این نسخه به دلیل کمتر بودن حجم حافظه داخلی از نسخه قبلی ارزان تر است.

 

در حال حاضر تنها نسخه 8 گیگابایتی آیفون متعلق به آیفون 4s  است و هیچ تعجبی نیست اگر اپل فروش آن را به دلیل افت فروش آیفون 5c  متوقف کند.

 

اما خبر تولید iPhone 5c  هشت گیگابایتی وقتی قوت پیدا کرد که عکس‌هایی از جعبه این آی دیوایس اپل منتشر شد. این عکس‌ها که روز گذشته منتشر شده نشان می‌دهد اپل تولید آیفون 5c هشت گیگابایتی را شروع کرده است.  پیش‌بینی می شود قیمت این گوشی 8 گیگابایتی 60 یورو ارزان تر از نسخه 16 گیگابایتی باشد.

 

image

 

آیا به نظر شما این ترفند به فروش iPhone 5c  کمکی خواهد کرد یا همچنان باید آن را یک محصول شکست خورده بدانیم؟

 

منبع : Gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱
نمیدونم چرا اپل اینجوری شده,هی چیزای جانبی یه گوشی رو عوض میگنه یا با تغییرات جزئی عرضه میکنه اخه ما که سامسونگ نیستیم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۹
اخه هشت به کجای کاربر میرسه 4 گیکش که سیستم عامله یه گیگش هم که باید خالی گذاشت با 3 گیگ ادم چکار کنه اخه واقعا من نمیدونم مشکل اپل با بلوتوث و حافظه ی خارجی چیه که تو گوشیاش قرار نمیده ادم میاد یه پول زیاد بابت گوشی میده نه حافظه داره نه بلوتوث بعد میان بهش میگن بهترین گوشی دنیا با دیگران کاری ندارم ولی بنده به شدت سر سیاست های شرکت اپل از این شرکت متنفرم حتی بیشتر از سامسونگ .

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مموری نمیخوره با 8G چیکار میشه کرد

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خدا استیو جابز رو رحمت کنه اگه می دونست کمپانی اش روزی به این وضع گرفتار میشه خودش درشو تخته می کزد.اخه این رفتار بچه گانه دیگه چیه که اپل داره با مشتریاش می کنه.کمپانی های دیگه روز به روز قطعات قوی تر و حافظه بالاتر رو به قیمت کمتر می دن بیرون اونوقت اینا میان از حافظه داخلی گوشی میزنن ایا مصرف کننده رو بچه فرض کردن؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بابا من 4س داشتم 16 بود می گفتم کم بود! 8 گیگ چیه آخه ؟؟؟ فروشش 10-20% بهتر می شه! همین!!! مردم ار اپل محصول باکلاس می خوان نه ضایع!