خانهاخبار
شارژ ۱۲۵ واتی پرچمدار موتورولا تایید شد

شارژ ۱۲۵ واتی پرچمدار موتورولا تایید شد

موتورولا با انتشار تیزری رسما تایید کرد که پرچمدار جدید این برند یعنی موتورولا اج ۵۰ اولترا از شارژ ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۲۵

موتورولا اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین از سری موتورولا اج ۵۰ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل موتورولا اج ۵۰ پرو، اج ۵۰ فیوژن و اج ۵۰ اولترا خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، موتورولا اج ۵۰ اولترا پرچمدار پرمیوم این برند لقب خواهد گرفت.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، حساب رسمی موتورولا در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که گوشی اج ۵۰ اولترا از شارژ ۱۲۵ واتی TurboPower پشتیبانی خواهد کرد. 

شارژ موتورولا اج ۵۰ اولترا.jpg

اخیرا موتورولا اج ۵۰ پرو نیز با شارژ ۱۲۵ واتی برای بازار هند عرضه شد. با این شارژ فوق‌سریع، انتظار داریم که پرچمدار پرمیوم موتورولا در مدت زمان اندکی شارژ شود. به علاوه، انتظار می‌رود که موتورولا اج ۵۰ اولترا از شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم بهره ببرد.

برند موتورولا روز گذشته اعلام کرد که گوشی اج ۵۰ اولترا به تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد که نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه به شمار می‌رود. پایگاه اطلاعات گیک‌بنچ نیز تایید کرده که پرچمدار موتورولا با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد.

تصویر موتورولا اج ۵۰ اولترا.jpg

رندر موتورولا اج ۵۰ اولترا 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که موتورولا اج ۵۰ پرو از نمایشگر خمیده اولد، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)