خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ اولترا با تراشه جدید کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

موتورولا اج ۵۰ اولترا با تراشه جدید کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

پرچمدار موردانتظار موتورولا به تازگی با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است.

۱۴۰۳/۱/۲۳

موتورولا در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) از سری موتورولا اج ۵۰ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل مختلف خواهد بود. یکی از این مدل‌ها گوشی پرچمدار موتورولا اج ۵۰ اولترا است که حالا در فاصله یک هفته مانده به رونمایی رسمی، در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است. 

موتورولا اج ۵۰ اولترا با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده است. این تراشه از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل یک هسته با فرکانس ۳٫۰۱ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و سه هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز است. 

گیک‌بنچ موتورولا اج ۵۰ اولترا

به لطف این سخت‌افزار قدرتمند، موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۱۹۴۷ و ۵۱۴۹ را کسب کرده است. 

گیک‌بنچ همچنین تایید کرده که پرچمدار موتورولا با اندروید ۱۴ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اویل ماه جاری، ویدئویی از موتورولا اج ۵۰ اولترا فاش شد که طراحی آن را نشان می‌داد. انتظار داریم این گوشی به عنوان نسخه ری‌برند موتو X50 اولترا که قرار است برای بازار چین عرضه شود در دسترس بازارهای جهانی قرار بگیرد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا

طبق گزارش‌های قبلی، موتورولا اج ۵۰ اولترا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی p-OLED با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۱۲۵ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)