خانهاخبار
گورمن: آیپدهای جدید احتمالا اواخر اردیبهشت ماه عرضه می‌شوند

گورمن: آیپدهای جدید احتمالا اواخر اردیبهشت ماه عرضه می‌شوند

افشاگر معتبر محصولات اپل امروز اعلام کرده که طرفداران آیپد سرانجام پس از یک وقفه طولانی بی‌سابقه، قرار است در اردیبهشت ماه نسل جدید آیپد پرو و آیپد ایر را تجربه کنند.

۱۴۰۳/۱/۱۹

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل احتمال دارد مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر خود را در هفته دوم ماه می (اواخر اردیبهشت ماه) عرضه کند.

OLED-iPad-Pro-Feature.jpg

گورمن در خبرنامه Power On امروز خود گفته: «برای کسانی که به دنبال زمان‌بندی دقیق‌تر هستند، به من گفته شده که رونمایی احتمالی از آیپدهای جدید، در هفته دوم می اتفاق خواهد افتاد. یکی از نشانه‌های این موضوع، فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل هستند که در حال آماده شدن برای دریافت ملزومات بازاریابی محصول جدید در اواخر همان هفته هستند».

انتظار می‌رود اپل در این بازه زمانی محصولات زیر را معرفی کند:

  • دو مدل آیپد پرو جدید با تراشه M3، نمایشگرهای اولد، بدنه باریک‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر، گزینه صفحه نمایش مات، دوربین جلوی افقی، سایر تغییرات طراحی و احتمالا شارژ بی‌سیم مگ سیف
  • دو مدل آیپد ایر جدید با تراشه M2 و دوربین جلوی افقی، از جمله اولین آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی (برای اولین بار)
  • مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو با بدنه آلومینیومی، پد لمسی بزرگ‌تر و سایر تغییرات طراحی
  • یک اپل پنسل جدید که ممکن است یک ژست حرکتی متفاوت (فشار دادن) جدید را برای اقدامات خاص داشته باشد و در نهایت از VisionOS پشتیبانی کند

اپل آخرین بار آیپد پرو و آیپد ایر خود را به ترتیب در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ماه ۱۴۰۱) و مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) به‌روز کرد و این فاصله زمانی تا معرفی آیپدهای جدید، نه تنها در تاریخ این شرکت بی‌سابقه است، بلکه روز به روز هم بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)