خانهاخبار
موتورولا با Edge 50 Ultra به میدان نبرد پرچمداران می‌آید

موتورولا با Edge 50 Ultra به میدان نبرد پرچمداران می‌آید

طبق گزارش‌ها، موتورولا قصد دارد گوشی پرچمدار سری Edge 50 خود را با نام Ultra به بازار عرضه کند.
 

۱۴۰۳/۱/۱۱

بنابر گزارش‌های منتشر شده، شرکت موتورولا قصد دارد در ماه آوریل امسال نسخه «Ultra» از محصولات خود در سری Edge 2023 را مجدداً معرفی کند، این در حالی است که قبلاً این نسخه از خط تولید حذف شده بود.

به گفته‌ی وب‌سایت Android Headlines، انتظار می‌رود که موتورولا این بار گوشی هوشمند Motorola Edge 50 Ultra را همراه با دو مدل دیگر، یعنی Motorola Edge 50 Fusion و Edge 50 Pro، به بازار عرضه کند.

این قدم احتمالاً برای تکمیل خط تولید گوشی‌های این شرکت به منظور رقابت با سایر برندها اتخاذ شده است.

سری Edge 50 موتورولا با نام Ultra

گزارش‌ها نشان می‌دهند که موتورولا Edge 50 Ultra از پردازنده‌ی Snapdragon 8s Gen 3 قدرتمند استفاده می‌کند.

همچنین با دارا بودن سه دوربین با حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی ۷۵ میلی‌متری، تجربه‌ی عکاسی را به سطح بالاتری می‌برد و امکان زوم اپتیکال ۵ برابر را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، استفاده از صفحه‌نمایش خمیده با یک حفره برای دوربین سلفی است که باعث می‌شود ظاهر زیبا و متفاوتی را برای کاربران به ارمغان آورد. این انتخاب متفاوت نشان‌دهنده‌ی تلاش موتورولا برای متمایز شدن از رقبا در دنیای پیشرفته‌ی فناوری است.


به گزارش این نشریه، مدل Edge 50 Ultra در سه رنگ متنوع عرضه می‌شود. این رنگ‌ها عبارتند از:

  •  رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون (Pantone's Color of 2024) که احتمالاً یک رنگ ترند و محبوب در سال آینده خواهد بود و توسط موسسه رنگ پنتون معرفی می‌شود.
    Peach Fuzz 
    مشکی
    مشکی با روکش براش‌خورده (Brushed Finish).

به عنوان آخرین گوشی‌های هوشمند از این شرکت، به احتمال زیاد همه این گوشی‌ها با آخرین نسخه رابط کاربری Hello UI از موتورولا بر پایه اندروید ۱۴ اجرا خواهند شد و از سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل بهره‌مند خواهند بود.

تاریخ رونمایی از سه‌گانه گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا

 

به نظر می‌رسد که رونمایی از سه‌گانه گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا در تاریخ ۳ آوریل انجام می‌شود. این نتیجه از قضاوت بر اساس تاریخ‌هایی که در صفحه اصلی دستگاه‌ها در تصاویر فاش شده است، به دست آمده است.

این تاریخ با شایعات قبلی که در این زمینه منتشر شده بود، هماهنگی دارد و امیدواریم که در این مراسم موتورولا با معرفی گوشی‌های جدید خود، توانایی‌های جدیدی را به کاربران ارائه دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)