خانهاخبار
قابلیت‌ها و تاریخ عرضه ROG Phone 8 تأیید شد

قابلیت‌ها و تاریخ عرضه ROG Phone 8 تأیید شد

علاقمندان به گوشی ROG Phone 8 کمتر از دو هفته دیگر می‌توانند به آرزوی خود برسند.

۱۴۰۲/۱۰/۷

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند زیادی در حوزه گیمینگ در بازار وجود دارد و کمپانی ایسوس، یکی از بزرگ‌ترین نقش‌ها را در این عرصه ایفا می‌کند. سال آینده، باید منتظر رونمایی از گوشی آر او جی فون ۸ ایسوس باشیم که زبان طراحی آن بروزرسانی شده و شاهد تغییراتی در حوزه سخت‌افزار نیز خواهیم بود. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد افشای اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و برخی قابلیت‌های این محصول بودیم.

گوشی آر او جی فون ۸ با تغییرات جدیدی در حوزه زبان طراحی روبرو خواهد شد و خود را از طراحی پیشین که چندین سال شاهد آن بودیم، جدا خواهد کرد. مهندسان و طراحان ایسوس قصد دارند تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر را تا حد ممکن کم کرده و دوربین سلفی را نیز درون حفره‌ای دایره‌ای شکل در مرکز صفحه نمایش قرار دهند. شرکت ایسوس همچنین تأیید کرده است که این محصول، به گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار مجهز خواهد بود و به این ترتیب می‌توانید حتی در هنگام دوش گرفتن، بازی کنید!

Asus-ROG-Phone-8-728x410.jpg

البته مجهز شدن به گواهی IP68 یک ایراد را با خود به همراه دارد و آن هم جابجا شدن اسپیکرهای جلویی است که به عنوان یکی از برتری‌های ROG Phone ها به حساب می‌آمد و در هنگام بازی، لذت خاصی را از این طریق تجربه می‌کردیم. البته باید بگوییم که صدای استریو از این محصول حذف نخواهد شد، اما جایگاه اسپیکر مانند گوشی‌های هوشمند امروزی خواهد بود. به این ترتیب یک اسپیکر در قسمت بالای نمایشگر و اسپیکر دیگر، در کنار درگاه شارژ گوشی جای خواهد گرفت.

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری ROG Phone 8 می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری غول‌پیکر، سنسور دوربین ارتقاء یافته و سیستم نورپردازی RGB اشاره کرد. اگر به دنبال یک محصول قدرتمند برای بازی هستید، باید بگوییم که آر او جی فون ۸ کار را برای شما درخواهد آورد! مطمئنا به محض افشای اطلاعات بیشتر، در اسرع وقت موضوع را انعکاس خواهیم داد. پس همواره با جی‌اس‌ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)