خانهمقاله‌ها
چگونه قابلیت Conversation Awareness ایرپادز را فعال کنیم؟

چگونه قابلیت Conversation Awareness ایرپادز را فعال کنیم؟

در این مطلب آموزشی، نحوه فعالسازی قابلیت Conversation Awareness ایرپادز پرو نسل دوم را به شما نمایش خواهیم داد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

قابلیت Conversation Awareness که برای نخستین بار در ایرپادز پرو نسل دوم قرار گرفت؛ یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی ایرپادز محسوب شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون متوقف کردن محتوای در حال پخش، به مکالمه با سایرین بپردازند. این ویژگی که در بسیاری از محصولات سایر سازندگان نیز قرار دارد؛ با استفاده از میکروفون‌های ایرپادز آغاز مکالمه را تشخیص داده و سپس با کاهش صدا و غیرفعالسازی سیستم نویز کنسلینگ، امکان مکالمه با سایرین را فراهم می‌کند.

airpods main.jpg

پس از پایان مکالمه، این سیستم به صورت هوشمند صدای محتوای در حال پخش را به شکل عادی باز می‌گرداند و در صورت استفاده کاربر از نویز کنسلینگ، این حالت نیز مجددا فعال می‌شود. قابلیت Conversation Awareness همچنین با توجه به نوع محتوا، واکنش‌های متفاوتی را نشان می‌دهد؛ برای مثال در حین پخش موسیقی، حجم صدا پس از آغاز مکالمه کاهش می‌یابد و اگر در حال شنیدن یک پادکست باشید؛ صدا به طور کامل متوقف خواهد شد.

در صورتی که از کاربران ایرپادز پرو نسل دوم هستید و قصد فعالسازی این قابلیت کاربردی را دارید؛ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

چگونه قابلیت Conversation Awareness ایرپادز را فعال کنیم؟

برای فعالسازی قابلیت Conversation Awareness، ابتدا ایرپادز را در گوش خود قرار داده و از اتصال بلوتوثی آن به آیفون، آیپد یا مک مطمئن شوید. پس از انجام این کار، به منوی تنظیمات دستگاه خود مراجعه کرده و سپس روی نام ایرپادز خود تپ کنید. پس از مقداری اسکرول به سمت پایین، گزینه Conversation Awareness را فعال کنید.

airpods 1.jpg

اگر در حال پخش محتوا روی ایرپادز خود هستید؛ امکان فعالسازی این قابلیت از طریق کنترل سنتر را نیز خواهید داشت. برای انجام این کار، منوی کنترل سنتر را از سمت راست داینمیک آیلند یا ناچ باز کنید و سپس نوار کنترل صدا را به مدت چندین ثانیه لمس کنید. پس از باز شدن منوی کنترل‌های ایرپادز، می‌توانید گزینه Conversation Awareness را فعال کنید.

airpods 2.jpg

قابلیت Conversation Awareness حالا برای شما فعال شده است و در حین آغاز مکالمه، به صورت هوشمند صدای محتوای در حال پخش را کاهش می‌دهد.

 

امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب، با روش فعالسازی این قابلیت کاربردی برای ایرپادز پرو نسل دوم آشنا شده باشید. در صورتی که سوالی درباره این امر دارید یا با مشکل خاصی برخورد کرده‌اید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه باشید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)