خانهاخبار
ویوو X100s در تصاویری جدید دیده شد

ویوو X100s در تصاویری جدید دیده شد

سری پرچمدار جدید ویوو احتمالا تا یک ماه دیگر و با تراشه بهبودیافته دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس معرفی خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۶

چندی پیش، گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که نسل جدید سری پرچمدار ویوو موسوم به سری ویوو X100s با طراحی جدیدی در مقایسه با سری ویوو X100 همراه خواهد شد که شامل فریم تخت و همچنین رنگ‌بندی جدید می‌شود. 

حالا به تازگی نیز تصاویری از نسخه استاندارد سری یعنی ویوو X100s فاش شده که تغییرات طراحی سری پرچمدار جدید ویوو را تایید می‌کنند. تصاویر این گوشی توسط وبسایت GSMArena به اشتراک گذاشته شده‌اند.

ویوو X100s

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ویوو X100s به فریم تخت بهره خواهد برد. البته شیشه پنل پشتی اندکی خمیدگی (2.5D) دارد که در دست گرفتن گوشی را آسان می‌کند. ماژول دوربین پرچمدار ویوو برآمدگی نسبتا زیادی دارد و از طراحی دایره‌ای‌شکل برخوردار است. در این ماژول شاهد قرارگیری چهار دوربین هستیم. 

انتظار می‌رود که ویوو X100s از سیستم دوربین مشابه ویوو X100 بهره ببرد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.

پنل پشتی ویوو X100s

طراحی ویوو X100s‌ به نوعی یادآور ظاهر پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۵ پرو است. البته گوشی ویوو از ضخامت ۷٫۸۹ میلی‌متری بهره می‌برد که در مقایسه با ضخامت ۸٫۳ میلی‌متری آیفون ۱۵ پرو به طور قابل توجهی کمتر است. 

ضخامت ویوو X100s

سری ویوو X100s احتمالا در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و تیتانیومی روانه بازار خواهد شد. انتظار داریم که نسل جدید سری پرچمدار ویوو با تراشه بهبودیافته دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس معرفی شود که قادر است به سرعت ۳٫۴ گیگاهرتزی (با هسته کورتکس X4) دست پیدا کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های موردانتظار ویوو یعنی ویوو X100s، ویوو X100s پرو و ویوو X100s اولترا تا ماه آینده میلادی (مه) معرفی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)