خانهاخبار
اولین گوشی برند زیرمجموعه ناتینگ در راه است

اولین گوشی برند زیرمجموعه ناتینگ در راه است

به نظر می‌رسد CMF که برند زیرمجموعه ناتینگ به شمار می‌رود به زودی از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد.

۱۴۰۳/۲/۵

همانطور که می‌دانیم، CMF‌ برند زیرمجموعه ناتینگ محسوب می‌شود که محصولات مقرون به صرفه را روانه بازار می‌کند. تا به امروز، این برند یک ساعت هوشمند، هدفون TWS و شارژر سریع ۶۵ واتی را در اختیار کاربران قرار داده است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد برند CMF قصد دارد به زودی از اولین گوشی هوشمند خود رونمایی کند.

برند CMF ناتینگ

چندی پیش، وبسایت AndroidHeadlines ادعا کرد یک گوشی ناتینگ با شناسه مدل A015 و اسم‌رمز «Tetris» در حال ساخت است که احتمالا پرچمدار جدید این برند موسوم به ناتینگ فون ۳ خواهد بود و در سه‌ماهه جاری سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد.

علی‌رغم ادعای مطرح‌شده، به نظر می‌رسد دستگاه با شناسه مدل A015 گوشی ناتینگ فون ۳ نخواهد بود چرا که نسل‌های قبلی این گوشی یعنی ناتینگ فون و ناتینگ فون ۲ با شناسه‌های A063 و A065 روانه بازار شده‌اند. در واقع، شناسه مدل A015‌ گوشی جدید ناتینگ با شناسه مدل‌های قبلی تطابق ندارد. 

گواهی گوشی جدید ناتینگ

حالا اما با قرارگیری مدل A015 در گواهی BIS کشور هند، معمای گوشی مرموز ناتینگ ظاهرا حل شده است. وبسایت 91Mobiles به تازگی موفق به کشف مدل A015 در پایگاه اطلاعاتی گواهی BIS شده که به برند CMF by Nothing اشاره دارد.

گواهی BIS گوشی CMF.jfif

با توجه به این که برند CMF به ساخت و توسعه محصولات مقرون به می‌پردازد، مدل A015 به احتمال زیاد دستگاهی پرچمدار نیست. در نتیجه، این گوشی به طور قطع ناتینگ فون ۳ نخواهد بود. به علاوه، این محصول جدید به اولین گوشی برند CMF بدل خواهد شد. 

در حال حاضر، ناتینگ فون 2a گوشی میان‌رده برند ناتینگ محسوب می‌شود و هنوز مشخص نیست که ناتینگ چرا تصمیم گرفته یک گوشی مقرون به صرفه دیگر را نیز عرضه کند. البته امکان دارد که گوشی CMF با برچسب قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار و به عنوان محصولی اقتصادی روانه بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)