خانهاخبار
رندر‌ها و مشخصات فیچرفون جدید نوکیا فاش شدند

رندر‌ها و مشخصات فیچرفون جدید نوکیا فاش شدند

امروز شاهد افشای رندر‌ها و مشخصات گوشی نوکیا 225 4G (2024) بودیم.

۱۴۰۳/۲/۵

حدود چهار سال قبل، شرکت HMD گوشی نوکیا 225 4G را به عنوان نسخه تازه‌ یکی از محصولات پیشین این برند روانه بازار کرد. اینطور که به نظر می‌رسد؛ این شرکت بار دیگر قصد عرضه نسخه جدیدی از این محصول را داشته و مشخصات و رندر‌های آن توسط OnLeaks فاش شده‌اند.

nokia 1.jpg

نسل جدید این گوشی که نوکیا 225 4G (2024) نام خواهد داشت؛ از سیستم عامل S30+ استفاده می‌کند و مبتنی بر سیستم عامل KaiOS نیست. این فیچرفون ۶۴ مگابایت حافظه رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی را به همراه داشته و از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از یک باتری ۱٫۴۵۰ میلی آمپری استفاده کرده که ظرفیت آن نسبت به نسخه پیشین به میزان ۳۰۰ میلی آمپر افزایش یافته است.

خوشبختانه، HMD در این نسل استفاده از پورت microUSB را کنار گذاشته و نوکیا 225 4G (2024) از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند. جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز همانند اکثر فیچرفون‌ها، در این محصول قابل مشاهده است.

nokia 2.jpg

نوکیا 225 4G (2024) از نمایشگری ۲.۴ اینچی استفاده می‌کند که در مقایسه با نسل پیشین، تغییر خاصی را به همراه ندارد. در بخش پشتی این محصول نیز شاهد یک دوربین و فلش LED هستیم. این گوشی احتمالا قیمتی معادل با ۱۰۰ یورو را دارد و تا پایان ماه آوریل شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)