خانهمقاله‌ها
ویژگی‌های جدید مجیک کیبورد آیپد پرو ۲۰۲۴

ویژگی‌های جدید مجیک کیبورد آیپد پرو ۲۰۲۴

اپل برای سازگاری مجیک کیبورد با آیپد پروهای جدید، یک مدل کاملا متفاوت را در رویداد «Let Loose» روز سه‌شنبه رونمایی کرد که در ادامه به قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

۱۴۰۳/۲/۲۱

اپل به همراه با آیپد پرو، نسخه‌ای جدید از مجیک کیبورد را معرفی کرد که دارای ویژگی‌های جدید است و استفاده از آیپد پرو را بیشتر شبیه به استفاده از مک می‌کند.

ویژگی‌های جدید مجیک کیبورد آیپدهای ۲۰۲۴

اگر به خرید یکی از مدل‌های جدید آیپد پرو فکر می‌کنید و نمی‌دانید که آیا باید کیبورد تهیه کنید یا خیر، این مقاله تمام ویژگی‌های جدید این محصول را شرح می‌دهد و به شما در این تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

طراحی

اپل ظاهر اصلی مجیک کیبورد را تغییر نداده است و همچنان از طراحی کنسول شناور معرفی شده با نسخه قبلی استفاده می‌کند.

magic-keyboard-2.jpg

پشتی مغناطیسی در این محصول به آیپد متصل می‌شود و با تنظیم میزان شیب، چندین زاویه دید را امکان‌پذیر می‌کند. آیپد روی صفحه ‌کلید و جای کف دست قرار می‌گیرد، که اکنون مانند مک ‌بوک از آلومینیوم ساخته شده است.

کلیدها دارای نور پس‌زمینه هستند و مانند مدل نسل قبل از مکانیزم قیچی با یک میلی‌متر حرکت استفاده می‌کنند. پوشش بیرونی از جلو و پشت دستگاه محافظت می‌کند تا در مواقعی مانند مسافرت از آیپد حفاظت به عمل آورد.

کلیدهای عملکرد

مجیک کیبورد به‌روز شده دارای یک ردیف کلیدهای عملکرد اختصاصی برای افزایش و کاهش روشنایی، تغییر صدا، کنترل پخش رسانه، قفل کردن صفحه نمایش، شروع جستجو، روشن کردن Do Not Disturb، شروع دیکته و غیره است. این دکمه‌ها در مجیک کیبورد، مشابه دکمه‌ها در مک هستند.

magic-keyboard-3.jpg

ترک‌پد

اپل ترک پد را از شیشه ساخته و اندازه آن را افزایش داده و کار با آن را آسان‌تر کرده است. پد لمسی این محصول از بازخورد لمسی پشتیبانی می‌کند و امکان حرکات چند لمسی و بهبود کارهای مبتنی بر دقت مانند ویرایش صفحات گسترده و انتخاب متن را فراهم می‌کند.

رنگ‌ها

مجیک کیبورد جدید باز هم تنوع زیاد رنگی ندارد و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

magic-keyboard-4.jpg

شارژ دستگاه

در حالی که مجیک کیبورد از رابط هوشمند روی آیپد برای اتصال استفاده می‌کند، یک پورت USB-C وجود دارد که می‌تواند برای شارژ استفاده شود.

سازگاری

مجیک کیبورد جدید با مدل‌های آیپد پرو M4 سازگار است و در اندازه‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه می‌شود. این دستگاه با سایر مدل‌های آیپد کار نمی‌کند و البته نسخه قبلی مجیک کیبورد هم با مدل‌های آیپد پرو M4 کار نمی‌کند.

قیمت

نسخه ۱۱ اینچی مجیک کیبورد برای آیپد پروهای جدید با قیمت ۲۹۹ دلار و مدل ۱۳ اینچی آن ۳۴۹ دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)